מתלוננת סדרתית

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוצא את עצמך מתמודד עם תלונות שווא המוגשות על ידי מתלוננת סדרתית? רוצה לדעת מהן החלופות המשפטיות העומדות לרשותך לצרכי התמודדות במקרים מסוג זה? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב בנושא.

מתלוננת סדרתיתמתלוננת סדרתית הינה הגדרה לאישה המרבה להגיש תלונות כנגד אותו אדם, כאשר מרבית התלונות המוגשות על ידה הן תלונות שווא. תופעת המתלוננת הסדרתית נובעת בין היתר מהרצון ו/או הצורך של המתלוננת לעשות שימוש בהגשת התלונות כאמצעי ניגוח ממניעים נקמניים או למטרות השגת יתרון משפטי בערכאות משפטיות בהליכי גירושין.

בחלק מהמקרים, התלונות המוגשות על ידי המתלוננת הסדרתית הינן תלונות תלושות מהמציאות ופרי דמיונה בלבד,  ועם ייצוג של עורך דין פלילי בקיא בתחום סביר להניח כי תלונות אלה יסגרו, לאחר שיינקטו מספר אמצעים שונים לחשוף את פרצופה האמיתי של הגברת ואז סביר להניח אלה ייסגרו נוכח חוסר ראיות או חוסר עניין לציבור בדבר התלונה והאדם עליו התלוננה המתלוננת איננו מואשם ואיננו עתיד לעמוד לדין.

יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם תלונות השווא מצידה של המתלוננת הסדרתית נובעים תוך דחפים נקמניים בבן הזוג, העמית לעבודה, קרוב המשפחה וכדומה. במקרים אלו, לרשות האדם עליו התלוננה המתלוננת, עומדות שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הבעיה, האחת, באמצעות הליך פלילי כנגד המתלוננת, והשנייה, באמצעות הליך אזרחי במסגרתו מוגשת תביעה אזרחית כנגד המתלוננת בדבר קבלת פיצוי כספי.

עורך דין פלילי למטרות ייצוג נפגעי מתלוננות סדרתיות

אדם המתמודד עם תלונות המוגשות כנגדו על ידי מתלוננת סדרתית, עלול למצוא את עצמו מאבד שעות עבודה ממושכות לצרכי חקירה ובדיקה של כל תלונה ותלונה המוגשת כנגדו בכל פעם מחדש. כמו כן, הוא עלול למצוא את עצמו מאבד את העשתונות ופועל באמצעים לא חוקיים כנגד המתלוננת, דבר העלול להוביל לביצוע עבירות פליליות כגון: תקיפה וכדומה.

עו"ד פלילי העוסק ומתמחה בתחום המשפט הפלילי, מעמיד לרשות כל אילו מבינכם הנאלצים להתמודד עם מתלוננת סדרתית, מגוון רחב של שירותי ייעוץ והכוונה משפטיים אשר נועדו להוביל לסיום מסכת התלונות המוגשות זו אחר זו על ידי המתלוננת הסדרית.

עורך דין פלילי מסייע לנפגעי מתלוננות סדרתיות באמצעות מספר אמצעים העומדים לרשותו לצורך כך, לרבות, ליווי בהליכים משפטיים שונים שיעמדו לטובתו במסגרת ההליך ונקיטת אמצעי הרתעה שונים. תביעה זו נועדה לצרכי תשלום פיצויים מצידה של המתלוננת הסדרתית, והיא יכולה להתקיים במקביל להליך הפלילי המתנהל כנגד המתלוננת.

עורך דין פלילי מקפיד לבחון לעומק את טיב היחסים (בעבר ובהווה) בין המתלוננת הסדרתית לבין אותו אדם שכנגדו היא מגישה את התלונה. בנוסף, עורך הדין הפלילי מייעץ ללקוח לאורך כל שלבי המעצר והחקירה בעניינו.

מתמודד עם מתלוננת סדרתית? על מנת להגן על מלוא הזכויות העומדות לרשותך במשפט הישראלי לצרכי התמודדות עם מתלוננת סדרתית, אנו ממליצים לכל אחד ואחד מכם להיוועץ בהקדם האפשרי עם עורך דינו, וזאת לצרכי שחרור מהיר ממעצר (במידה ובוצע הליך מעצר), ליווי הליכי חקירה, ומעל הכול, בחינה מקצועית לנקיטת האמצעיים החוקיים העומדים לרשותו ונקיטת אמצעים משפטיים שונים להרתעת המתלוננת הסדרתית.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)