עורך דין פלילי בצפון

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עורך דין פלילי בצפון יפעת כהן עוסק בתחום הפלילי בלבד

הצוות של משרד עו"ד פלילי בצפון יפעת כהן מוסמכים ובקיאים בניהול הליכים פליליים.
אנחנו לא מעגלים פינות ותמיד נייעץ לך במקרה שלך אודות העתיד לבוא ונספק לך הערכה כנה של המצב המשפטי שלך.

ליווי חשוד ע"י עורך דין פלילי בצפון לחקירה במשטרה 

משרד עו"ד פלילי יפעת כהן עוסק בליווי וייצוג חשודים החל משלב החקירה במשטרה, המעצר ועד ניהול ההליך הפלילי. ברגע שמוגשת תלונה במשטרה כנגד אחר, מתחילה חקירת משטרה, במסגרתה מוזמן או מובא חשוד לצורך פעולות חקירה ובירור התלונה שהוגשה כנגד אותו חשוד. בטרם ייכנס החשוד לחקירה במשטרה, ישנה חשיבות על בגרסה שימסור ו/או בבחירתו לשמור על זכות השתיקה. עורך דין פלילי בצפון, שילווה חשוד להיחקר, יקנה לו מספר כלים שישמשו את אותו החשוד במסגרת חקירתו במשטרה. לעיתים המשטרה, נוקטת במספר אמצעים כדי למנוע מחשוד פגישה מוקדמת בינו לבין עורך דינו באמצעות תרגילים שונים כמו, מניעת מידע שיש לחשוד זכות להתייעץ עם עורך דין פלילי בצפון, הבטחות שונות לחשוד דוגמת, אמירות של החוקר שיציין בפני החשוד שהוא מתכוון לשאול את החשוד מספר שאלות ולאחר שיענה עליהן, יהיה חופשי ללכת לדרכו ואף יציע לו להימנע מלהטריח עורך דין, הגובה כסף רב תמורת הגעתו, שעה שכל מה שמתבקש מהנחקר הוא לענות על מספר שאלות פשוטות.

החשיבות בהקניית כלים להתמודד במסגרת החקירה במשטרה הינם חשובים לנחקר, מאחר ועל פעולות החקירה שיבוצעו ע"י היחידה החוקרת וביניהם גרסת הנאשם שימסור, אלה יהוו בסיס להחלטה אם יוגש בסופו של יום כתב אישום כנגד הנחקר / החשוד.

ייצוג במעצר ימים ע"י עורך דין פלילי בצפון

במסגרת פעולות החקירה שיבוצעו תפנה המשטרה לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו של החשוד ובמסגרת דיון שהתקיים עדיף יהיה לחשוד שיהיה מיוצג ע"י עורך דין פלילי בקיא, שיידע לנהל את הליך המעצר ולהפנות שאלות מתאימות לטוען המעצרים, בכדי להבין איזה פעולות חקירה נוספות אמורות יהיו להתבצע במסגרת פעולות החקירה שהוצגו בפני בית המשפט ( במסמך חסוי המצוי בתיק ומוצג לעיונו של השופט בלבד ). כמו כן תפקידו של עורך הדין הפלילי לשכנע את השופט לשחרר את החשוד, באם אפשר יהיה לשחררו תוך הבטחה שלא יהיה חשד לשיבוש הליכי חקירה וניתן להבטיח התנהלות תקינה של החקירה בעניינו של החשוד ושניתן לאיין את רמת המסוכנות שנשקפת ממנו במסגרת התיק עליו הוא נחקר כחשוד.

כתב אישום כנגד נאשם המוגש בד בבד עם בקשה למעצר עד תום הליכים – חשיבות ייצוג ע"י עורך דין פלילי בצפון

כאשר הסתיימו פעולות חקירה בעניינו של חשוד והתיק הועבר לעיון התביעות / הפרקליטות ושם הוחלט שיש מספיק ראיות להגשת כתב אישום,  מוגשת ע"י יחידת התביעות או הפרקליטות ( תלוי בסוג העבירה שבוצעה ) כתב אישום כנגד הנאשם – שכעת הופך מחשוד לנאשם.

כתב האישום מוגש בד"כ יחד עם בקשה למעצר עד תום הליכים, במסגרתה מתבקש בית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים כנגדו. בד"כ במסגרת דיון ראשוני זה, יידחה עורך דין פלילי בצפון אחראי את הדיון, לצורך צילום חומר החקירה, לימודו ובטרם ישיב לשאלה הנשאלת במסגרת תיק המעצר, אם יש די ראיות במסגרת תיק החקירה שקושרות את הנאשם לביצוע העבירות המיוחסות לו בכתב האישום. במסגרת אותו הדיון יציע עורך דין פלילי בצפון, חלופת מעצר במסגרתה ישוחרר הנאשם למעצר בית ויהיה נתון לפיקוח אנושי של מפקחים, שתפקידם יהיה להחליף את עבודתם של הסוהרים בבית הסוהר ובעצם לפקח על הנאשם, שלא יפר את כללי מעצר הבית שייקבעו ע"י בית המשפט, אם יסכים לשחרר את הנאשם למעצר בית. בחירת המפקחים והצגתם בפני בית המשפט תיעשה ע"י עורך דין פלילי בצפון שתפקידו לשכנע את בית המשפט שאלה יהיו חלופת מעצר ראויה וטובה שתבטיח את התנאים שייקבעו במסגרת החלטת השחרור. בד"כ וכאשר מדובר בעבירות מסוימות נוטה בית המשפט לשלוח את הנאשמים לקבל תסקיר שירות מבחן בעניינם שייבחן את החלופה המוצעת מקרוב ויכתוב חוות דעת שתוצג לעיונו של השופט ובמסגרתה תהיה המלצה או אי המלצה, לשחרר נאשם לאותה חלופת מעצר. עורך דין פלילי בצפון בקיא ומיומן ידאג להיפגש עם הנאשם ולהכינו למפגש עם קצין המבחן וידאג לעשות כן, גם עם המפקחים שאמורים יהיה לפקח על הנאשם ולהסביר להם חשיבות התחייבותם והתנהלותם בפני גורם מקצועי זה, שכן לחוות דעתו השלכה להחלטת בית המשפט בעניין מעצרו של הנאשם.

משרד עורך דין פלילי בצפון יפעת כהן הינו משרד העוסק בתחום הפלילי בלבד ויש לו את הידע המשפטי כמו גם פרקטיקה בניהול הליך פלילי כנגד חשוד או נאשם.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)