תפקידו של עורך דין פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

תפקידו של עורך דין פלילי בקריות טומן בחובו כמות לא קטנה של תתי תחומים בעבירות שונות. חיפוש אחר עורך דין בתחום זה בקריות או בעיר אחרת מחייב יציאה מנקודת הנחה שייצוג נכון ישיג תוצאה טובה. חשוב לדעת לבחור בעו"ד בעל ידע רב, ניסיון והיכרות עם החוק והפסיקה בנוגע לסוג העבירה עצמה. עורך הדין הפלילי אמור לייעץ, לייצג וללוות את הלקוחות שלו בתהליך ארוך אשר מורכב משלבים רבים. לכן, כדאי לבדוק שיהיו לו את הכלים, הידע והיכולת לבצע בצורה הטובה ביותר את עבודתו.

תפקידו של עורך דין פליליתפקידו של עורך דין פלילי – שלבי פעולה

הצעד הראשון בדרך המשותפת של עורך הדין הפלילי עם הלקוח שלו להבין את המקרה לפרטי פרטים. לנתח את המקרה הספיציפי עם העובדות והנסיבות שמהוות חלק מפרטי המקרה, על כל המשתמע מכך.

במידה ולקוח נעצר, התפקיד המוטל על עורך דין פלילי בקרית מוצקין לדוגמא: הוא לבדוק האם המעצר אכן התבצע בהתבסס על חשד סביר ומוצדק. בהמשך תפקידו יהיה לנסות למצוא דרכים שונות לשחרר את החשוד ממעצר, תוך פרק הזמן קצר וסביר בהתאם למקרה עצמו.

תפקידו של עורך דין פלילי בקריות יהיה להעניק ייעוץ והסברים ללקוח. לייעץ מה נכון לומר ואיך להתנהג בחקירת המשטרה ובהליך המשפטי אשר יפתח כנגדו. עורך הדין חייב להבין לעומק את המקרה ולרדת לפרטי פרטים בכדי לסייע לחשוד  לצאת בסופו של דבר מההליך המשפטי אליו הוא נקלע בצורה הטובה ביותר – זכאות או עונש מינימלי.
כאמור, תפקידיו של עורך דין פלילי מצריכים ממנו ידע והיכרות עם מגוון רחב של פסיקות בתחומים הרלוונטיים, על עורך הדין להכיר את רזי החוק והפסיקה בעבירות בהם נחקר החשוד. ויש לשים דגש רב על הייעוץ הראשוני שניתן לו, שכן חשיבות חקירתו של חשוד במשטרה הינה קריטית להמשך ניהול ההליך הפלילי.

עורך דין פלילי

לא משנה באיזה עיר אתם גרים וגם לא משנה מהו הנושא בגינו אתם מוצאים את עצמכם מעורבים בהליך פלילי. החשיבות הגבוהה ביותר היא לבחור עורך דין פלילי בקריות או בעיר המגורים שלכם שיהיה מקצועי, מנוסה ובעל ידע נרחב ביותר.  נכון, שאם אתם נמצאים במעצר, אז יש לכם פחות זמן ויכולת להתחיל ולברור את אותו עורך דין אשר ייצג אתכם בקפידה. אבל חשוב שבכל מקרה, תעשו כל שמתאפשר לכם בכדי לבצע בסופו של דבר את הבחירה המושכלת ביותר – כי כידוע, יש לבחירה זאת השלכות רבות ומשמעותיות עבור החשוד בביצוע עבירות פליליות.

אנו מזמינים אתכם להתייעצות עם עורך דין פלילי עוד היום כדי לנדון בנסיבות המקרה שלכם וכיצד נוכל לעזור לכם להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)