עורך דין פלילי בתל אביב

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עורך דין פלילי בתל אביב יפעת כהן עוסק בתחום הפלילי בלבד

פירמת עורכי דין פלילית בניהולה של עורכת הדין יפעת כהן, מתמחה ומנהלת תיקים בכל התחומים הפליליים.  אתם מוזמנים לקרוא אודותינו ולהתרשם.

חשיבות שכירת שירותי עו"ד פלילי בתל אביב

שכירת שירותיו של עו"ד פלילי בתל אביב מחייבת שכירת עורך דין בעל מומחיות ונסיון במשפט פלילי. חשיבות שכירת עו"ד פלילי בתל אביב שתחום התמחותו הינה פלילי, תועיל בסופו של הליך לחשוד או לנאשם. לצערנו הרב, מידי יום שוכרים חשודים או נאשמים שירותי משרד עו"ד, שאינו בקיא בתחום הפלילי והנזק שנגרם לחשודים או לנאשמים הינו חמור וזאת בשל הדרכה ו/או הכוונה שנעשתה ע"י עורך דין שאינו בקיא בתחום הפלילי.

על השוכר עו"ד פלילי בתל אביב לדעת ולהפנים שהנזק שייגרם באמצעות ייצוג ע"י משרד עו"ד שאינו בקיא בתחום הפלילי, סיכויי תיקון התוצאה הינו נמוך בהחלט ועדיף היה שאותו חשוד או נאשם לא היה מיוצג כלל, על פני אחר שהיה מיוצג באופן שאינו מקצועי.

עו"ד פלילי בתל אביב ובכלל הינו עורך דין שעוסק בדיני נפשות, ועו"ד שמכבד את עצמו ואינו בקיא בתחום הפלילי, מוטב יהיה לו אם לא ייצג במסגרת הליך פלילי, לאור העובדה שצבירת נסיון ולמידה על חשבון לקוח כשמדובר בדיני נפשות, עלולה לפגוע בלקוח וזה עלול להישלח לבית הסוהר במסגרת ניהול ההליך הפלילי.

חשיבות מיקום משרדו של עו"ד פלילי בתל אביב בניהול ההליך הפלילי

בניהול הליך פלילי ישנם מספר קריטריונים, שאינם בשליטת עורך הדין המייצג, למשל מיקומו של בית המשפט, בו הוגש כתב האישום ו/או ניתוב התיק לשופט שאמור יהיה לדון במסגרת התיק הפלילי בעניינו של הנאשם. ייצוג בפני בתי המשפט השונים, מולידים תוצאות שונות בין בית משפט אחד למשנהו, בשל העובדה שכל שופט מתרשם מההליך שהתנהל בעניינו של נאשם בדרך אחרת. כמובן שבתי המשפט כפופים למתחמי ענישה שנקבעו ע"י בתי משפט בדרג בכיר יותר, אך יחד עם כל השיקולים שעל בית המשפט לקחת בחשבון, כל שופט גוזר את דינו של נאשם בהתאם להשקפת עולמו. עו"ד פלילי בתל אביב למשל, כאשר ייצג נאשם במסגרת הליך פלילי בבית המשפט בתל אביב, לאור העובדה שרוב התנהלותו ותיקיו, בשל מיקום משרדו, מתנהלת בבית משפט בתל אביב אז סביר להניח שזה יידע לגלות גמישות ולהתאים את עצמו בהתאם לשופט שבפניו, ע"פ פסיקה המוכרת לו וע"פ השקפת עולמו של אותו שופט שיכריע את ההליך בסופו של יום.

ברור שבאם ינהל את התיק עו"ד פלילי בתל אביב בבית המשפט בתל אביב, לזה יהא יתרון בהחלטות קודמות של אותו בית משפט, בעניינים דומים ואף תקדימים שניתנו באותו בית משפט.

לעולם אל תשכור שירותי עו"ד פלילי שהתחייב עבורך לתוצאה מסויימת!!!

זהו כלל חשוב שעל כל חשוד או נאשם להביא בחשבון בטרם ישכור שירותיו של עו"ד פלילי בתל אביב. אף סניגור פלילי אינו יכול להבטיח תוצאה סופית לנאשם מאחר וישנם פרמטרים משתנים בניהול הליכים פליליים. לכן, המקסימום שיכול עו"ד פלילי בתל אביב להבטיח, הינו להלחם עבור הלקוח שלו באמצעות עבודה משפטית טובה, באמצעות הכוונה נכונה וכזו שתוליד עבור הלקוח שלו את התוצאה הטובה ביותר עבורו, ומבלי להתחייב לתוצאה מסוימת.

התמחויות משרד עו"ד פלילי  יפעת כהן 

משרד עו"ד פלילי בתל אביב יפעת כהן, שוכן בתל אביב ועוסק בתחום הפלילי ובעיקר בעבירות רגישות, כגון : אלימות במשפחה, עבירות מין ועוד. 

משרד עו"ד פלילי יפעת כהן מאמין במתן שירות מקצועי, בלתי מתפשר, תוך התווית אסטרטגיית הגנה המשתנה בהתאם לכל הליך והליך תוך שיתוף מלא, ושקיפות מלאה בניהול ההליך. לרוב לקוחות משרד עו"ד פלילי יפעת כהן, הינם אנשים נורמטיביים שהסתבכו עם החוק לראשונה בחייהם ונחרב עליהם עולמם. אבן היסוד במשרד עו"ד פלילי יפעת כהן הינו מתן שירות, אמינות וניהול ההליך שיועיל בסופו של יום לטובת הלקוח.

 

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)