עורך דין פלילי – אלימות במשפחה

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

למשרד התמחות מיוחדת בניהול הליכים פליליים בעבירות אלימות במשפחה, תוך רגישות התחשבות והתווית דרך שתועיל בסופו של יום למי שמתנהל כנגדו הליך פלילי. לרוב, המעורבים בתיקים אלו מתחלקים לשני סוגים: האחד, חשוד / נאשם המעוניין בהמשך ניהול התא המשפחתי ושיקומו והאחר חשוד/ נאשם המעוניין לפרק את התא המשפחתי ולהתחיל דף חדש בחייו.

עורך דין פלילי - אלימות במשפחהעבירות אלימות במשפחה ושכירת שירותי ייצוג של עורך דין פלילי

היכולת המקצועית של צוות משרד עו"ד פלילי יפעת כהן הינה להתוות דרך בניהול נכון ויעיל לשני סוגי לקוחות, ללקוח המעוניין בפירוק התא המשפחתי וללקוח המעוניין בשיקומו.

תיקי אלימות במשפחה הינם תיקים הנחשבים כתיקים בעייתים ובעלי סיכון רב ועל כן חשיבותם רבה מבחינת האמונים על חקירתם והגורמים המקצועיים, מקבלי ההחלטות בניהולם של תיקים אלו. החומרה המיוחדת והרגישות בתיקים אלו נגזרת מעצם קיומם של העבירות בתוך התא המשפחתי, מעורבותם של קטינים ועוד.

תלונות על עבירות אלימות במשפחה נבחנות בזכוכית מגדלת ולרוב תיקים אלה מופנים להכרעת בית משפט.

תלונה המוגשת על ידי מתלוננת כנגד בן זוגה נבדקת ביסודיות יתר על ידי המשטרה תוך הפעלת שיקול דעת ברף הנמוך לזכותו של החשוד, ולרוב מהטעם שהמשטרה בוחרת לשאת באחריות מצומצמת ו/או לא לשאת כלל באחריות ולשחרר מי שנחשד זה עתה, בביצוע עבירת אלימות כנגד בת זוג נוכח חוסר וודאות וחוסר השליטה נוכח קיומם של עבירות אלו בתוך התא המשפחתי וההשלכות העתידיות, באם יהיו כאלה ע"י מי מהמעורבים. על כן, לרוב בוחרת המשטרה בדרך הקלה, שהיא הבאת החשוד בעבירות אלימות במשפחה, לבית המשפט, שם תתקבל החלטה ע"י הרשות השופטת בעצמה וללא קבלת אחריות מטעמה של המשטרה בעצמה.

עשרות מקרים של אלמ"ב ( אלימות במשפחה ) אלימות נגד נשים שטופלו במשרד עו"ד יפעת כהן הן בשלב המעצר והן בשלב ההליך הפלילי, זכו לשחרורים ממעצר, לסגירת תיקים בטרם הגשת כתב אישום, להסדרי טיעון מקילים, לניהול הוגן ונכון של ההליך ולעונשים מקילים ואף לניהול הליך שיסתיים בסופו ללא הרשעה של הנאשם – כל זאת לאור הידע המשפטי, ההכוונה והליווי על ידי צוות המשרד.

אי הרשעה בעבירות אלימות במשפחה וליווי צמוד בהליכי שיקום וטיפול, הינם אבני יסוד במשרד עורכי דין פלילי יפעת כהן.

אלימות במשפחה ובפרט בין בני זוג הינו תחום מורכב ובשל הרגישות, כאשר מוגשת תלונה במשטרה ע"י מתלוננת כנגד בעלה ו/או בן זוגה  – מתחילה להתנהל חקירה פלילית כנגד הבעל, בודקת היחידה החוקרת של המשטרה תיק זה באופן ייסודי ועל מנת להגיע לחקר האמת שכן זו תפקידה. לזכות הייעוץ לחשוד עם עורך דין פלילי חשיבות מיוחדת , שכן עורך דין פלילי הבקיא בתחום יוכל להנחות את החשוד לפעולות החקירה המתקיימות בתיקים אלה ולהקנות לו כלים להתמודד במסגרת חקירת האלימות במשפחה. לבחירת עורך דין פלילי המומחה בעבירות אלימות במשפחה ישנה חשיבות רבה היות ומדובר במקרים רגישים שמצריכים מצדו של עורך הדין ניסיון ויכולת מקצועית בליווי ההליך לרבות הליך החקירה והמעצר בעבירות אלימות במשפחה וגם הכרות רבה עם כל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות לעניין זה.

למשרד עורכי דין פלילי יפעת כהן הניסיון והידע המשפטי בעבירות אלימות במשפחה לאור עשרות התיקים שנוהלו על ידה בתחום זה ומשרדה ישמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה ייעוץ והכוונה. משרדה של עו"ד יפעת כהן נסיון עשיר בשחרור חשודים ממעצר ובניהול ההליך הפלילי שהסתיים בזיכוי לטובת הנאשם ואף באי הרשעת הנאשם בתיקי אלימות במשפחה.

אלימות במשפחה   אלימות נגד נשים   אלימות פיזית   עורך דין פלילי בקריות   תקיפת בת זוג

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)