ניהול תיק פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עורך דין פלילי דרוש לניהול תיק פלילי

עורך דין פלילי תיק פליליעורך דין פלילי דרוש לניהול תיק פלילי המתנהל על ידי המדינה – היא זאת שמגישה כתב אישום כנגד הנאשם בכדי להעמידו לדין על עבירה אותה סבורה המשטרה שהאדם ביצע. ראשיתו של ההליך מתנהל באמצעות חקירה מטעם המשטרה – כאשר, במהלך החקירה, הנחקר יצטרך להגיע לתחנת המשטרה, להשיב על שאלות שונות ולהגיב על החשדות השונות בגינן הוא הוזמן.

במקרים מסוימים, יוחלט לעצור את החשוד בביצוע של עבירה פלילית.

ההמלצה עבור כל מי שנחשד בביצוע עבירה פלילית, להיוועץ בעורך דין פלילי, כבר בשלבים המוקדמים ביותר. כאשר, העדיפות תהיה להגיע לחקירה לאחר הליך ייעוץ של עורך דין מנוסה ומקצועי, אשר יוכל להדריך, להכווין ולייעץ לאורך כל ההליך, החל משלב החקירה , המעצר ועד ניהול ההליך הפלילי בבתי המשפט השונים.

בחלק מהמקרים, יוחלט לאחר החקירה לסגור את התיק מסיבות שונות כגון חוסר ראיות ובחלק אחר, ההחלטה תהיה להגיש כתב אישום כנגד החשוד. במידה והוחלט על הגשת כתב אישום, אותו עורך דין פלילי אותו החשוד בחר לעצמו, ימשיך ללוות ולסייע לו גם בשלבים הבאים.

החשיבות של תפקידו של עורך דין פלילי היא כל כך גבוהה, עד כי במקרים רבים היא עלולה להיות הרת גורל ומשפיעה באופן משמעותי על עתידו של החשוד ועל עתידם של בני משפחתו. כחלק מכך, כל מי שמחפש עורך דין פלילי, חייב לעשות שימוש בכל הכלים בכלים המוקנים על ידי עורך דין פלילי שהנחה אותו להשתמש בהם בזמן ההליך המתנהל כנגד החשוד. עורך דין פלילי מקצועי המתמחה בתחום הפלילים, ידע להדריך ולייעץ ללקוח שלו לכל אורך הדרך ולסייע לו למצוא פתרונות לכל אחת מהסיטואציות אשר עלולות להיווצר בשלב כזה או אחר בתהליך.

עורך דין פלילי בתיק פלילי – חשיבות קריטית

כאשר מדובר בבחירת עורך דין פלילי , אין את הפריבילגיה לעשות פשרות או לעשות בחירה שלא מבוססת על שיקול דעת מעמיק. יש לזכור, שבחירה לא טובה יכולה לגבות בסופו של דבר מחיר יקר מהחשוד או הנאשם בפלילים. כחלק מכך, כל מי שמחפש עורך דין פלילי צריך לעשות את כל הבירורים ולאסוף את כל המידע הרלוונטי בכדי לוודא שהוא בוחר בטוב ביותר.

עורך דין פלילי בקריות חייב להיות איש מקצוע מנוסה, בעל ידע רב אשר אינו נח על שמריו ומקפיד תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והפסיקה הרלוונטית לתחום. עורך דין שכזה, חייב להיות בעל ביטחון וניסיון, להיות תמיד עם אצבע על הדופק ולעשות כל שביכולתו בכדי להעניק את השירותים הטובים והאיכותיים ביותר ללקוחות שלו.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)