עורך דין פלילי לליווי חשוד

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

זומנתם לחקירה משטרתית בגין חשד למעורבותכם בדבר ביצוע עבירה פלילית? עומדים למסור את גרסתכם בפני צוות החקירה? זה הזמן לדעת יותר על שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי לליווי חשוד.

עורך דין פלילי לליווי חשודחקירה פלילית המתקיימת על ידי צוותי חקירה המוסמכים לכך מטעם רשויות החוק, לרבות, משטרת ישראל, רשות המיסים, רשות ההגבלים העסקיים והרשות לניירות ערך, נועדה בין היתר לצרכי מסירת גרסתכם בכל הנוגע לחשדות העומדים כנגדכם. הליך החקירה עצמו חייב להתקיים בהתאם לתקנות המופיעות בחוק סדר הדין הפלילי-חקירת חשודים (השתס"ב 2002), ובהתאם לזכויות הנחקר המעוגנות אף הן בחוק.

על מנת להגן על מלוא זכויותיכם לאורך שלבי החקירה הפלילית, מומלץ להיוועץ (מייד עם זימונכם לחקירה) עם עורך דין פלילי המתמחה בליווי חשודים בעת הליכי ניהול החקירה כנגדם. היוועצות זו עומדת לרשותכם בהתאם לאחת מזכויות היסוד העומדות לרשותכם והיא נועדה בין היתר לצרכי קבלת ייעוץ משפטי והכנה לקראת הליכי החקירה הפלילית. הכנת נחקרים לקראת הליכי החקירה הפלילית הינה חלק בלתי נפרד מהשירות המשפטי המוצע לכם על ידי עורכי דין פליליים המתמחים בליווי ומתן שירותי ייעוץ משפטיים לחשודים העומדים לקראת הליכי חקירה פלילית.

עורך דין פלילי לליווי חשוד-מדוע חשוב להיוועץ עימו עוד בשלבים המקדימים של הליכי החקירה?

כל אחד ממצאי החקירה העתידה להתנהל כנגדכם וכל דבר אותו תבחרו לומר במהלך החקירה, עלול לשמש לצרכי הרשעתכם בדבר ביצוע העבירה ואף להוביל להגשת כתב אישום כנגדכם. כמו כן, עבור רוב האנשים הנורמטיביים הנדרשים להתמודד עם הליכי חקירה פלילית בפעם הראשונה בחייהם, "חוויית" החקירה עלולה להיות מלחיצה ולכן מוטב להיערך אליה בהתאם ולהכיר מקרוב את מכלול הזכויות העומדות לרשות הנחקר לאורך שלבי החקירה. היוועצות מוקדמת עם עורך דין פלילי בקריות תאפשר גם לכם להיערך בהתאם לקראת שלבי החקירה ואף להכיר מקרוב את הזכויות העומדות לרשותכם ואת המניפולציות החקיקתיות העלולות להופיע במהלך החקירה על ידי צוותי החקירה עימם תדרשו להתמודד.

חשוב שתדעו: על פי חוק, עומדת לרשותכם הזכות להפסיק את הליכי החקירה לצרכי היוועצות עם עורך דין פלילי המייצג אתכם לאורך שלבי החקירה.

מסירת מידע לנחקר

כאמור לעיל, חוק סדר הדין הפלילי- חקירת חשודים, מעגן בתוכו את כל הזכויות העומדות לרשותכם לאורך הליכי החקירה ואת אופן ניהול החקירה על ידי צוותי החקירה. אחת מהתקנות המופיעות בחוק מתייחסת למסירת המידע לנחקר בגין העבירה בה הוא נחשד ונחקר. תקנה זו מחייבת למעשה את צוותי החקירה למסור לנחקר את מלוא המידע הנ"ל מייד עם תחילת הליכי החקירה ואף לציין בפניו את זכויות היסוד העומדות לרשותו, לרבות, הזכות לשתיקה במהלך החקירה הפלילית והזכות להיוועצות עם עורך דין פלילי טרם תחילת החקירה או במהלכה. אי מסירת מידע בנוגע לחשדות העומדות כנגדכם מייד עם פתיחת הליכי החקירה, מהווה הפרה חמורה של תקנות חוק סדר דין פלילי-חקירת חשודים.

 

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)