עבירות מין בקטינים וייצוג של עו"ד פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עבירות מין בקטינים וייצוג של עו"ד פלילי בקיא בתחום נחוצות לנאשם שהוגש נגדו כתב אישום בעבירות רגישות אלו.

עבירות מין הן הגדרה כוללת לכל סוגי עבירות המין המתבצעות כנגד קטינים מתחת לגיל 16 (גיל ההסכמה), החל מביצוע מעשים מגונים בקטינים, דרך ביצוע מעשי אינוס בקטינים ועד ביצוע מעשי סדום בקטינים. עבירות אלו, על אף היותן בזויות וקשות, הן לצערנו לא תופעה שכיחה והן עלולות להתרחש בכל מסגרת בה שוהים ומצויים קטינים, כאשר חלק לא מבוטל מעבירות המין בקטינים מתרחש בתוך התא המשפחתי.
חשוב לציין שמעשה מגונה על פי הגדרתו בחוק הוא כל מעשה שנעשה לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, בין אם הדבר בוצע תוך נגיעות אסורות בגופו של אדם ובין אם הוא נעשה ללא מגע כגון מקרים של התערטלות ו/או צילום קטין לצרכי גירוי וסיפוק מיני.

בעבירות מין בקטינים ישנם רגשות חזקים ואפס סובלנות כלפי אדם החשוד או נאשם בעבירות אלו. באם יורשע אדם בעבירות מין בהם מעורבים קטינים , בתי המשפט ייגזרו עונשו של הנאשם ברף העליון של המתחם לאור מעורבות הציבורר וכפועל יוצא של הרתעת הנאשמים בעבירות מין אלה.

עבירות מין בקטינים וייצוג עי עורך דין פליליעבירות מין בקטינים וייצוג של עו"ד פלילי כנגד הנאשם בעבירות אלו מחייבת שכירת שירותי משרד עורך דין הבקיא בעבירות רגישות שכן עצם הגשת כתב האישום מולידה פגיעה ממשית בכל מסגרות חייו של האדם.

בין אם יש אמת לאשמה או לא, עצם הגשת כתב אישום בעבירות אלו מסבכת את הנאשם ופוגעת בהלך חייו על כל המשמעויות הנלוות לחייו והעונשים הקבועים בחוק באם יורשע בעבירות אלה מקימה עונש של מתחם ענישה של מאסר בפועל ומעל עשור שנות מאסר.

במשרד עורך דין פלילי בקריות ובחיפה יפעת כהן, צוות המשרד מונה עורכי דין בעלי נסיון, כסניגורים פליליים ואלה יודעים ומבינים שעצם הגשת כתב אישום כנגד נאשם בעבירות מין בקטינים אינה מעידה על כך שאותו אדם באמת אשם וביצע את העבירות המיוחסות לו.

עבירות מין בקטינים משמעותן קשה וייתכן ותלונה כזו הוגשה בכדי להרוס חייו של אדם או ע"י מתלונן נקמן.

מקרים אלה של תלונות כנגד נאשמים בעבירות מין בקטינים יכולים להיות תוצאה ישירה של הליך גירושין מלוכלך המתנהל כנגד צדדים שהינם בני זוג וכאשר קיימות מחלקות על משמורת של אחד הקטינים ובכדי לצייר את הנאשם כנאשם בעייתי ואלה מלכלכים שמו של הנאשם בכדי לפגוע בו בכל דרך אפשרית וכאשר ישנה תלונה עם יצר נקמה הרסני שכל מטרתו הינה פגיעה במוניטין של אותו אדם.

עבירות מין בקטינים – חומרת העבירות

חוק העונשין מגדיר בתוכו את מספר עבירות מין כלפי כל אדם ללא קשר לגילו, על פי חומרתן בהתאם לכך את הענישה בגין אותן עבירות. במקרים בהם מדובר בכל סוג של עבירות מין בקטינים, החוק מחמיר אף יותר, וזאת לנוכח העבודה שהוא מכיר בכוחו העודף של הבגיר מבצע העבירה ומנגד בחוסר האונים של הקטין חסר הישע. חשוב לציין שגם במקרים בהם המעשים המיוחסים לחשוד/נאשם, נעשו בהסכמת הקטין, החשוד אינו יכול להשתמש בטענה זו כטענת הגנה, ועונשו יוטל עליו בהתאם.
חשוב לדעת – על פי סעיף 368ד' לחוק העונשין, כל אדם הנחשף לרשימת העבירות עליהן חלה חובת דיווח, לרבות, עבירות מין ועבירות ניצול מיני, מחויב לדווח על דבר העבירה לרשויות והגורמים הרלוונטיים, כאשר אי דיווח מהווה עבירה פלילית שהעונש המוטל עליה הינו מאסר בפועל עד שלושה חודשים.

מה אומר חוק עבירות מין בקטינים?

חוק עבירות מין בקטינים מופיע בסעיף 351 לחוק העונשין וקובע עונשים מחמירים בעבירות מין המתקיימים בחוק המשפחה. ביחס לשאלה מיהו בן משפחה נוקט החוק בגישה רחבה יחסית ומכניס לקטגוריה זו לא רק את בני המשפחה הקרובה אלא גם סב או סבתא, דוד או דודה, גיס או גיסה, וכן בן-זוג של הורה אף אם אינו נשוי לו.

שירותיו של עורך דין פלילי בעניין עבירות מין בקטינים

שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי בעניין עבירות מין בקטינים מיועדים ומותאמים לכל אחד מהצדדים המעורבים בנושא, בין אם מדובר בשירותי ייעוץ וייצוג משפטי לנפגעות ונפגעי עבירות מין מתחת לגיל ההסכמה ובין אם מדובר בשרותי ייעוץ וייצוג לנחשדים ו/או למואשמים בביצוע עבירות מין בקטינים.
עבור כל אחד מהצדדים אותו מייצג עורך הדין הפלילי, ובהתאם לחומרת העבירות, עורך הדין מתווה דרך משפטית המסייעת לנפגעי עבירה להגן על מלוא הזכויות העומדות לרשותם, ומצד שני, לסייע לנחשד/מואשם לאורך כל ההליך הפלילי הנפתח ו/או עשוי להיפתח כנגדו.

 

אדם הנחשד בעבירות מין כלפי קטינים חייב לפנות למשרד עורך דין פלילי שהוא סומך עליו ובוטח בו.

במשרד עורך דין פלילי יפעת כהן מאמינים שבכל עבירה ועבירה ולכל אדם ואדם ולא משנה מאין – מגיע הייצוג המשפטי הטוב ביותר. כמו כן מאמין צוות המשרד עו"ד יפעת כהן בעקרון המשפטי לפיו כל אדם בחזקת חף מפשע אלא אם כן הוכחה אשמתו וחזקת החפות לעולם עומדת לו, אלא אם כן הורשע על ידי בית משפט.

בפועל אבני הדרך הנ"ל עומדים כנר לרגלינו במשרד עורך דין פלילי יפעת כהן ואנו פועלים לייצוג לקוחות המשרד באזור הצפון, הקריות, חיפה והמרכז בעבירות מין בהם מעורבים קטינים. לרבות בעבירות אונס, בעילת קטינה, פגיעה מינית בילדים, גילוי עריות, שידול קטינים לעבירות מין ועוד.

נחשפתם לעבירת מין בקטינים? נפגעי עבירות מין? נחשדים ו/או מואשמים בביצוע עבירות מין בקטינים? אצלנו ב- יפעת כהן פירמת עורכי דין פלילית, תוכלו להסתייע במעטפת שירות משפטית המותאמת גם לנפגעי עבירות מין וגם לאילו מביניכם הנחשדים או מואשמים בביצוע עבירות מין בקטינים. לרשותנו, ניסיון משפטי מוכח ורב שנים בתחום עבירות המין ולאורך השנים הובלנו מספר לא מבוטל של תקדימים משפטיים בתחום זה. לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)