עבירת תקיפת בת זוג וחשיבות ייצוג ע"י עורך דין פלילי בצפון ו/או עו"ד פלילי בצפון

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עבירות אלימות במשפחה ובכללותן עבירת תקיפת בת זוג, נחשבות לעבירות פליליות חמורות בגינן עלולים להיות מוטלים על בן הזוג התוקף עונשי מאסר ממושכים. בדומה לכל אישום בתחום עבירות האלימות במשפחה, גם בעבירות תקיפת בת זוג, האדם הפוגע חייב להיוועץ עם עורך דין פלילי בצפון עוד בשלבי החקירה המקדימה, וזאת לצורכי הוכחת חפותו או לצורכי הימנעות מכתב אישום כנגדו.

עבירת תקיפת בת זוג וחשיבות ייצוג ע"י עורך דין פלילי בצפון ו/או עו"ד פלילי בצפוןעורך דין פלילי בצפון הבקיא בייצוג בעבירת תקיפת בת זוג יידע לכוון את החשוד ולהדריכו כיצד להתנהל.

עו"ד פלילי בצפון העוסק ומתמחה בין היתר בתחום עבירות האלימות במשפחה, יוכל לסייע בידיהם של הנאשמים בתקיפת בת זוגם, להימנע מהגשת כתב אישום כנגדם בהתאם לאופי ונסיבות המקרה, חומרת התקיפה, עברו הפלילי של החשוד/נאשם בתקיפה והיבטים משפטיים נוספים.

החוק בישראל קובע כי: "המכה אדם, נוגע בו, דוחפו או מפעיל על גופו כוח בדרך אחרת, במישרין או בעקיפין בלא הסכמתו או בהסכמתו שהושגה בתרמית הרי זו תקיפה". כפועל יוצא מהגדרת החוק, עבירת תקיפה כנגד בת זוג יכולה להיחשב ככזו גם במקרים בהם לו נגרמו נזקים פיזיים ממשיים לבת הזוג. יחד עם זאת, החוק בישראל משכיל להבדיל בין סוגי התקיפה השונים כנגד בנות הזוג, ולצורך הרשעת נאשמים בביצוע עבירת תקיפת בת זוג וקביעת עונשם, משוקללים מספר היבטים אשר נועדו לבחון את אופי ונסיבות המקרה, הלך הרוח בעת תקיפת בת הזוג, חומרת התקיפה וכדומה.

חשוב לדעת: נאשם בתקיפת בת זוג המביע חרטה על מעשיו יכול לבקש תסקיר מטעם שירות המבחן. תסקיר זה נערך על ידי גורמים מקצועיים (עובדים סוציאליים וכיוצ'א), והוא כולל מבדקים שונים הבוחנים את אישיותו של הנאשם. תסקיר זה יכול להוביל להפחתת העונש ואף לביטולו של כתב האישום. בית המשפט מקנה חשיבות רבה לתסקיר המקצועי, וחלק גדול מהמקרים, החלטת בית המשפט מתבססת על המלצות התסקיר הניתנות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בנושא אלימות במשפחה בכלל ותקיפת בת זוג בפרט.

עורך דין פלילי בצפון ו/או עו"ד פלילי בצפון לייצוג נאשמים בעבירת תקיפת בת זוג

תקיפת בת זוג המתבצעת על ידי בן זוג קבוע, ידוע בציבור וכדומה, עלולה להוביל לעונש ריצוי מאסר של עד שלוש שנים, ובמקרה של תקיפה חמורה לתקופות מאסר ממושכות יותר. ברוב המקרים, הגשת תלונה במשטרה של ידי בת הזוג המותקפת, מובילה לזימונו ו/או מעצרו של בן הזוג התוקף, וכפועל יוצא מכך, לפתיחת תיק פלילי העלול להבשיל עם הזמן לכתב אישום והעמדה לדין. בנוסף, בן הזוג התוקף נדרש להתמודד עם השלכות משפטיות כגון: צוו הגנה והרחקה כנגדו וחשיפה לתביעה אזרחית לפיצויים.

היוועצות מוקדמת עם עורך דין פלילי בקריות ובצפון, תסייע בידיכם לבחון את החלופות המשפטיות העומדות לרשותכם לצורכי התגוננות בפני התלונה במשטרה מצידה של בת הזוג המותקפת (לכאורה), ותבטיח לכם ליווי משפטי מקצועי המותאם בין היתר לנסיבות המקרה, חומרת התקיפה, הלך הרוח ביניכם ובין בת הזוג בתקופה המקדימה לתקיפה ובעת התקיפה עצמה.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)