יחסי מין בהסכמה עם מתלוננת

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

תחום עבירות המין כולל בתוכו מגוון רחב של סוגיות משפטיות להן נדרש בית המשפט, כאשר הסוגיה המשפטית החוזרת ומופיעה ברוב ההליכים הפליליים המתנהלים כנגד נאשמים ו/או חשודים בביצוע עבירות מין, היא סוגיית מהימנות הגרסאות המוצגות לבית המשפט על ידי כל אחד מהצדדים המעורבים בעבירה (מצד אחד קורבן העבירה ומצד שני הפוגע).

יחסי מין בהסכמה עם מתלוננתסוגיה זו הולכת ונעשית מורכבת ומסועפת יותר כאשר מדובר החשדות לביצוע עבירות מין המופנות כנגד אדם שלטענתו קיים יחסי מין בהסכמה עם המתלוננת. הרוב המכריע על התלונות על עבירות מין מוגשות על ידי נשים המתלוננות כנגד מכריהם (בני זוג, בני משפחה, עמיתים לעבודה, ידידים וכ). במקרים אלו, קיים קושי ראייתי להוכיח את יסודות העבירה, וזאת מכיוון שרוב העבירות (ובמידה והן אכן התקיימו) מתרחשות בחדרי חדרים.

הדרכה והכוונה של עורך דין פלילי בעבירות מין הכוללות יחסי מין בהסכמה עם מתלוננת

ישנם מקרים בהן התלונות המוגשות למשטרה בדבר עבירות מין הן תלונות שווא המוגשות ע"י מתלוננות סדרתיות ו/או לצרכי נקמה בבן הזוג לנוכח אכזבתה של המתלוננת מיחסו אליה או מכל סיבה שהיא אחרת. כך או כך, תלונות המוגשות על ידי נשים הטוענות לעבירות מין מצידן של גברים אותם הן מכירות ואיתם הן ניהלו קשר חברי, קשר תעסוקתי, קשר אינטימי, קשר רומנטי וכדומה, מחייבות את מערכת המשפט לבחון לעומק את נסיבות המקרה, מהימנות התלונה וגרסת המתלוננת אל מול גרסת החשוד, וכמובן, את הראיות בתיק.

יחסי מין בהסכמה עלולים להוביל גם להגשת תלונות בגין עבירת מין מסוג בעילה אסורה בהסכמה. עבירה זו מתרחשת בין היתר כאשר למתלוננת מלאו 14 שנה אך טרם מלאו לה 16 (והיא איננה נשואה לפוגע), במקרים בהם למתלוננות מלאו 16 שנה אך טרם מלאו לה 18, וזאת בתנאי שהבעילה התבצעה תוך ניצול יחסי תלות, מרות, חינוך או השגה, ולרבות מקרים בהם הובטחו הבטחות שווא לנישואים מצידו של הפוגע. סוג נוסף של עבירת מין מסוג בעילה אסורה בהסכמה מתייחס לכל אותם מקרים בהם המתלוננת הינה מעל גיל 18, והיא טוענת לביצוע המעשים בה תוך ניצול ביחסי עבודה וכדומה, או לחילופין, תוך הבטחת שווא לנישואים, כאשר מבצע העבירה הינו אדם נשוי המתחזה לפוני לצורך השגת מטרות קיום יחסי מין עם המתלוננת.

עורך דין פלילי לייצוג חשודים ו/או נאשמים בביצוע עבירות מין במתלוננת

עורך דין פלילי הנבחר לייצג אדם הנחשד ו/או מואשם בביצוע עבירות מין במתלוננת אותה הוא הכיר ואיתה הוא קיים סוג של מערכת יחסים מכל סוג שהוא, פועל בין היתר לביטול התלונה והימנעות מפתיחת הליך פלילי כנגד החשוד, באם קיבל החשוד ייעוץ והכוונה נכונים.

האמצעים המשפטיים העומדים לרשותו של עורך דין פלילי בקריות לצורך כך כוללים בין היתר: ליווי הליכי שימוע פלילי לקראת הכרעת רשות התביעה בנוגע להגשת כתב אישום כנגד החשוד כן או לאו, קיום הסדר מותנה, סגירת תיק פלילי בהתאם לכל אחת מהעילות המתוקנות בחוק (חוסר ראיות, חוסר עניין לציבור וחוסר אשמה) ואמצעים משפטיים נוספים העומדים לרשות החשוד/נאשם ובוא כוחו –עו"ד פלילי לאורך כל אחד משלבי ההליך הפלילי.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)