עורכת דין פלילית

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עורכת דין פלילית מסייעת בכל השלבים המקדימים הקשורים להגשת כתב אישום על ידי המשטרה, משלב ההזמנה לחקירה פלילית או המעצר בשטח, דרך שלבי החקירה השונים. מעבר לכך, היא מסייעת בהליכי השימוע לפני הגשת כתב אישום ואף בתהליכים השונים שניתן לבצע לאחר הגשתו, כמו מחיקה של סעיפים מסוימים מכתב האישום או סיוע בהחלפתם לסעיפים קלים יותר על פי החוק, ואפילו עד למחיקה מוחלטת של כתב האישום או למחיקת הרישום הפלילי שנים לאחר שהוגש.

עורכת דין פליליתהאם אני בכלל צריך עורכת דין פלילית אם אני זכאי?

פעמים רבות אדם נחשב כחשוד ונקרא לחקירה פלילית במשטרה, גם אם לא ביצע כל עבירה. מרבית האנשים הנורמטיביים אינם בקיאים בהתנהלותה של חקירת משטרה, ובלי סיוע של עורכת דין פלילית נופלים במלכודות של שיטות חקירה שפושעים מומחים מכירים היטב. אם נקראת לחקירה במשטרה, גם אם הנך בטוח במאת האחוזים שאתה זכאי, המשטרה תנסה להוכיח אחרת. שיטות חקירה שנועדו לשבור את הנחקר עושות פעמים רבות עוול דווקא לאדם זכאי ללא עבר פלילי, והוא עשוי למצוא עצמו, חלילה, במעצר.

איך עורכת דין פלילית יכולה לסייע לי?

פעמים רבות, אנשים שאינם בקיאים ברזי החוק ומבצעי עבירה בפעם הראשונה אינם מודעים לזכויות שלהם. לעיתים המשטרה משיגה אישור להתחיל תהליך של חקירת אדם הנמצא בגדר נאשם כאשר אין באפשרותו לפנות לעורך דין. בזמן הזה, שעשוי להמשך שעה או שעתיים בלבד, המשטרה יכולה לגרום לאדם לנדב מידע שישמש כנגדו, ועליו יתבסס כתב האישום. בפועל, אדם זכאי לעורך דין צמוד בכל תהליך חקירה, ובדרך כלל עורכת דין צמודה תוכל להתערב ברגע שמתבצעות פעולות בלתי שגרתיות ובלתי חוקיות על מנת לגרום להודאה, גם אם מדובר בעבירה שלא בוצעה על ידי החשוד בפועל.

מוזמנים ליצור קשר לכל שאלה – יפעת כהן עורך דין פלילי בקריות

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)