עורך דין פלילי בקרית ביאליק

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

שירותי ייצוג משפטי לאסירים ובני משפחותיהם הינו שירות משפטי- מקצועי נוסף המוענק לכם במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית ביאליק. שירותים אלו מיועדים גם לאסירים אשר יוצגו על ידינו לאורך ניהול המערכה המשפטית הפלילית בה אנו מתמחים וגם לאסירים המרצים את עונשם בגין הרשעתם בביצוע עבירות כאלו ואחרות. בנוסף, השירות מיועד לצרכי בני משפחותיהם של האסירים.

עורך דין פלילי בקרית ביאליקבין יתר השירותים המשפטיים העומדים לרשותכם במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית ביאליק תמצאו:

ייצוג אסירים ובני משפחותיהם בכל הנוגע לשיפור תנאי המאסר – שירות זה נועד להבטיח לכל אחד ואחת מהאסירים המטופלים במשרדנו את תנאי המאסר ההולמים ביותר כפי שהם מופיעים בחוק זכויות האסיר. שירות זה מתנהל במסגרת ייצוג האסיר אל מול שלטונות השב"ס (שירות בתי הסוהר) ואל מול הנהלת בית הכלא בו הוא מרצה את עונשו. במידת עורך דין פלילי בקרית ביאליק הצורך, אנו מטפלים גם בהעתקת מקום ריצוי תקופת המאסר.
הגשת עתירות לחופשות- אנחנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית ביאליק, עוסקים בהגשת עתירות לחופשות במסגרת ניהול הליך משפט מנהלי המתקיים בבתי הדין המינהלים.
ייצוג האסיר בוועדות שחרורים- שירות משפטי נוסף המוענק על ידינו לאסירים ובני משפחותיהם הינו שירותי ייצוג בוועדות שחרורים. שירות זה הופעה בפני וועדות השחרור הדנות בניכוי שליש ממאסרם של אסירים.
הכנת תכנית שיקום- לצורך הופתענו בפני וועדת השחרורים, אנחנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית ביאליק, מעמידים לרשות האסיר שירות העוסק בהכנת תכנית שיקום המותאמת לאופי האסיר, הסיבות בגינן הוא מרצה את עונשו ותקופת ריצוי העונש עימה הוא מתמודד.

עורך דין פלילי בקרית ביאליק

כלל השירותים המשפטיים המוענקים על ידינו במשרד עורכי דין בקרית ביאליק, יפעת כהן, הינם שירותים מקצועיים המיועדים לשפר את איכות חייו של האסיר. כפועל יוצא מכך, אנו מקפידים לעמוד בקשר ישיר עם כל אחד מהאסירים המיוצגים על ידינו, וכל זאת לאורך כל תקופת ריצוי העונש. במידת הצורך, אנו מעמידים לרשות האסיר שירותים משפטיים העוסקים בנושאים הבאים: מחיקת רישום פלילי, הגשת בקשה לחנינה בפני כבוד נשיא המדינה ועוד.

רוצים לדעת יותר על השירותים המשפטיים המוענקים לכם במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית ביאליק? צרו עימנו קשר עוד היום!

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)