עורך דין בקריות פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

ישנם מצבים בחיים שבהם חיוני לבצע בחירה מושכלת ונכונה. מצב שכזה הוא המצב שבו אדם עומד בפני משפט פלילי וצריך להיערך לקבלת ההגנה המשפטית הטובה ביותר. איך עושים את זה? איך מצליחים לבחור את האדם הנכון ביותר והמתאים ביותר לצרכיך מתוך השפע האדיר של עורכי דין מומחים לתחום? במאמר זה נגולל בפני הקוראים אודות עורך דין בקריות.

עורך דין בקריות פליליעורך דין בקריות – חשיבות הבחירה

הצעד הראשון הוא להבין את חשיבות הבחירה שמולה אתה עומד. כאשר אדם מואשם בעבירה פלילית הוא מתייצב לבדו מול מערכת שלמה שכל מטרתה היא השגת הרשעה בדין. השופט אמור להיות אובייקטיבי, אבל ישנה חשיבות מרובה לצורה שבו יציגו לו את הדברים, ללשון הנכונה ולהבנת החוק לפרטי פרטיו. ברגע שהוגש כתב אישום המשמעות היא שהפרקליטות מהמרת שהתיק יזכה במשפט על בסיס ניסיון רב ועשיר. ואכן, משפטים פליליים מסתיימים ברובם המכריע בקביעת עבירה ובהטלת העונש. מקרי הזיכוי מעטים, והדרך היחידה אליהם עוברת בייצוג משפטי מצוין.

עורך דין בקריות שעוסק בפלילי בלבד יידע להתנהל מול היחידות השונות על סמך הידע ונסיון שיועיל לטובת הלקוח בסופו של יום.

ובכן, אדם מחפש עורך דין בקריות, או בחיפה או בירושלים. ראשית, מומלץ לבחור אך ורק בעורך דין מוסמך החבר בלשכת עורכי הדין בישראל. לעורך דין כזה יהיה ביטוח אחריות מקצועית והוא מחויב לפעול לפי כללי אתיקה מחמירים. שנית, בררו את הניסיון של העורך דין בתחום, עד כמה הוא מנוסה בטיפול בתיקים דומים מתחום רלוונטי. לאחר מכן כדאי לברר מחירים, ולסכם בכתב ומראש את המחיר בכל התפתחות אפשרית. בשלב זה רצוי לזכור שעורך דין טוב אינו בהכרח אותו עורך דין בקריות היקר ביותר. באופן דומה, הפאר וההדר של המשרד אינם משקפים בהכרח את יכולותיו של בעליו.

מומלץ לבצע עבודת מחקר והשוואה: לברר עם עורך הדין שאתם שוכרים את שירותיו מה הצעדים שהוא מעוניין לנקוט ומה האסטרטגיה שלו, ולגשת לעורך דין נוסף כדי לקבל חוות דעת נוספת. בסופו של דבר, לאחר שכל השיקולים נלקחו בחשבון אל תחששו להכניס למשוואה את מרכיב החיבה האישית. עורך דין פלילי בקריות ילווה אתכם בדרך ארוכה וקשה, ומומלץ לעבוד עם מישהו שאתם מעריכים ומכבדים. שימו לב לרמת הזמינות ותשומת הלב שהוא מעניק אתכם, שכן אלה יהיו חשובים בהמשך הדרך. שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא גודלו של המשרד הנבחר: במשרד קטן תקבלו יחס אישי יותר, אבל בתיקים מורכבים המשאבים של משרד גדול יכולים להשפיע על התוצאה הסופית.

בשורה התחתונה בחירה מוצלחת בעורך דין פלילי מתבססת עריכת תחקיר יסודי כאשר במקביל חשוב לתת משקל רב לתחושת הבטן ולחיבור שלכם אל עורך הדין הנבחר.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)