עורך דין פלילי בקריות לצורך קבלת מידע על מתלונן סדרתי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עורך דין פלילי בקריות לצורך קבלת מידע על מתלונן סדרתי היינו מאמר העוסק בתלונות שווא המוגשות ע"י מתלוננים שמגיעים לתחנות המשטרה ועושים שימוש יתר ולעיתים כוזב במערכת המשטרתית, בכך שמגיעים לתחנות המשטרה השונות ומגישים תלונות כנגד אדם ממנו נפגעו. תלונות שווא אלו, אשר מוגשות לחוקרי המשטרה, כוללות עבירות שונות כגון : איומים, תקיפה סתם, הטרדת מתקן בזק, עבירות תקיפה, עבירות מין ועוד.

עורך דין פלילי בקריות לצורך קבלת מידע על מתלונן סדרתיפנייה לעורך דין פלילי בקריות לבחון מתלוננים סדרתיים לצורך בחינתם של אלו, תעשה על ידו בדרכים שונות בשלבים השונים של ההליך הפלילי התלוי ועומד כנגד החשוד או הנאשם.

המערכת המשטרתית מנוהלת באמצעות המחשב אודות רישום מתלוננים סדרתיים. לעיתים מדובר במתלונן סדרתי הטורד את תחנות המשטרה, לעיתים המתלונן הסדרתי הינו בעל רק פסיכיאטרי או אחר ולעיתים הוא מתלונן על רקע חיסול חשבונות עם מתחריו – עמיתיו או עם בני משפחה.

כאשר נפתח תיק תלונה, מוזנים במחשב פרטי המתלונן ותמצית תלונתו.

תפקידו של עורך דין פלילי בקריות לשם קבלת מידע אודות מתלונן סדרתי תעשה בפניית עורך הדין הפלילי בקריות ליחידת התביעה, שם תוגש בקשה להעמיד את המידע הרלוונטי לעיונו. באם תסרב יחידת התביעות להעמיד את המידע לרשותו של עורך הדין הפלילי, יפנה עורך הדין לבית המשפט במסגרת בקשה להעמיד לרשותו את המידע, בכד להעמיק את הבדיקה ולבקש לעיין בתוצאות התלונות.

בחינת החומר המשפטי ע"י עורך דין פלילי בקריות, תיעשה לאחר קבלת הבקשה להעמדת המידע של המתלונן הסדרתי

כאשר מתלונן סדרתי פועל בהתנהלות עקבית ולא שוקט על השמרים, תפקידו של עורך הדין הפלילי להציג שמניעיו של המתלונן הם אישיים, ושעולה מהם הרושם שהוא מעלה טענות שונות כלפי כל מי שעומד בדרכו והעיקר בכדי לצייר את מי שעומד בדרכו כמי שביצע עבירה כזו או אחרת, לצרכיו האישיים וממניעים שאינם הבסיס להגשת התלונה, אלא ממניעים של סגירת חשבונות, הכפשת שמו של מי שמעורב עמו באותה סיטואציה, בגישת כל האמצעים כשרים במסגרת הסכסוך התלוי ועומד בין הצדדים.

כאשר כנגד נאשם הוגש כתב אישום וזה טוען שהתלונה הוגשה ע"י מתלוננת סדרתית, נקבע ע"י בית המשפט, שנוסחת האיזון בין זכויותיו של נאשם למשפט הוגן לבין זכויות של עדים ומתלוננים לכבוד ולפרטיות. בפסיקה נקבע ביחס לחובה למסור לידי ההגנה חומר חקירה כך : בהתנגשות חזיתית, כאשר על כפות המאזניים מונחים זה מול זו זכותו של הנאשם למשפט הוגן אל מול ההגנה על פרטיותם של עדים, משקלה של הזכות למשפט הוגן יכריע את הכף, ודינם של השיקולים הנוגדים לסגת. ואולם כאשר זכות הנאשם להתגונן אינה נפגעת, או כשישנה אפשרות שהפגיעה בו רחוקה ובלתי משמעותית, יש לתת משקל הולם לזכויותיהם של עדים וקורבנות העבירה ולאינטרס הציבורי בקיום הליכי משפט, באכיפת החוק ובחשיפת העבירות השונות.

עורך דין פלילי מקצועי בקריות ידע לעשות שימוש במידע על המתלונן הסדרתי, במסגרת ניהול ההליך המשפטי התלוי עומד כנגד הנאשם

באם נעתר בית המשפט לבקשתו של עורך דין פלילי לקבל לעיונו את המידע אודות תלונות קודמות שהוגשו ע"י המתלונן הסדרתי, ייבחן עורך דינו את הנתונים העולים ממנו הכוללים את התיקים הפתוחים בהם הגיש תלונות ואף את התיקים בהם הגיש תלונה ואלו נסגרו, תוך התייחסות למיהות המתלונן, לסתירות הנחזות שנגלו בין גרסתו לבין זו של הנאשם, בנסיבות הגשת תלונתו ובמניע הנחזה הבולט לכך, כמו גם בספקולטיביות הנובעת מתלונתו.

משרדה של עורך דין פלילי בקריות, יפעת כהן עוסק בתחום הפלילי בעבירות רגישות.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)