עורך דין פלילי וחשיבותו בעבירת הטרדה מינית

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

 

הטרדה מינית מה חשוב לדעת? מהם העונשים הצפויים למורשעים בדבר הטרדה מינית? מהן האפשרויות העומדות לרשות כל אותם אילו המוצאים את עצמם כנפגעי הטרדות מיניות ומהם השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורך דין פלילי העוסק ומתמחה בתחום עבירות המין? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

עורך דין פלילי וחשיבותו בעבירת הטרדה מיניתמהי הטרדה מינית?

הטרדה מינית היא למעשה עבירה פלילית לכל דבר ועניין, והיא מהווה פגיעה בכבוד האדם, חירותו, פרטיותו וזכותו לשוויון. החוק למניעת הטרדה מינית אשר חוקק בישראל בשנת 1998 מגדיר מספר סוגי התנהגויות כהטרדה מינית: סחיטה באיומים בעלת אופי מיני, מעשים מגונים, הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני, אמירות מבזות ומשפילות בעלות אופי מיני, ניצול יחסי מרות במקום העבודה, התנכלות על רקע מיני ועוד.

חשוב לדעת: העונש הצפוי כנגד אדם המואשם ומורשע בהטרדה מינית הינו עד שנתיים מאסר, וזאת בהתאם לאופי העבירה. בנוסף, נפגע/ת ההטרדה המינית רשאים להגיש תביעה לפיצוי כספי מהגורם המטריד, וזאת ללא כל הוכחת נזק בסכום של עד 120 אלף שקלים.

נחשדים או מואשמים בביצוע עבירה פלילית מסוג הטרדה מינית? אנו ממליצים לכם לסור באופן מיידי למשרדו של עורך דין פלילי בקריות העוסק ומתמחה בתחום המשפט הפלילי ובעל התמחות מיוחדת בתחום עבירות המין.

מהן האפשרויות העומדות לרשות נפגעי הטרדה מינית?

החוק למניעת הטרדה מינית מאפשר לנפגעי הטרדה מינית לפעול במספר מישורים על מנת למצות את הדין עם הגורם המטריד, לרבות, הגשת תלונה במשטרה ופתיחתו של הליך פלילי כנגד המואשם בדבר ההטרדה,  הגשת תביעת נזיקין לפיצוי כספי של עד 120,000 ₪ (ללא הוכחת נזק) וסכומי כסף גדולים יותר במידה וניתן להוכיח נזק נפשי, משפחתי חברתי או כלכלי כתוצאה מההטרדה והגשת תלונה בבתי הדין לעבודה בכל אותם מקרים בהם ההטרדה המינית התקיימה במקום העבודה.

מוצאים את עצמכם נפגעי עבירה פלילית מסוג הטרדה מינית? זה הזמן להיוועץ עם עורך דין פלילי בצפון בעלת התמחות מיוחדת בעבירות מין ובעל התמחות מקצועית בייצוג נפגעי עבירה בהתאם לחוק נפגעי עבירה (התשס"א 2001).

עורך דין פלילי וחשיבותו בעבירת הטרדה מינית

אנחנו במשרד עורכי הדין יפעת כהן, מחזיקים בהתמחות מיוחדת בכל הנוגע לתחום עבירות המין, לרבות, ליווי וייצוג חשודים בדבר ביצוע עבירה פלילית מסוג הטרדה מינית, ולרבות, מתן שירותי ייצוג לנפגעי עבירות פליליות מסוג הטרדה מינית.

השירותים המשפטיים המוצעים על ידי יפעת כהן- עורך דין פלילי בעלת התמחות מיוחדת בתחום עבירות המין כוללים בין היתר: ליווי וייעוץ משפטי לחשודים בדבר הטרדה מינית עוד בשלבי החקירה המקדימים, ייצוג אשמים לאורך כל אחד משלבי ההליך הפלילי המתנהל כנגדו, מתן שירותי ייצוג לנפגעי עבירות מסוג הטרדה מינית ושירותים משפטיים נוספים אשר נועדו לסייע לכם לבחון את מכלול האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותכם בכל אותם מקרים בהם אתם נחשדים או מואשמים בביצוע עבירות פליליות, או לחילופין, בכל אותם מקרים בהם מצאתם את עצמכם נפגעי עבירות מסוג הטרדה מינית.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)