עורך דין פלילי – אישום מעשה מגונה

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מהו מעשה מגונה? מהו העונש המרבי המוטל במקרי אישום במעשה מגונה ומהם השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורך דין פלילי העוסק ומתמחה בתחום עבירות המין? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

אישום מעשה מגונהכתב אישום מעשה מגונה מופיע בחוק העונשין

סעיף 348 לחוק העונשין המונהג בישראל מאז שנת 1977 ובמסגרתו מפורטים עקרונות המשפט הפלילי, מגדיר מעשה מגונה כ-"מעשה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים". המעשה המגונה נכלל בתחום עבירות המין והוא יכול להתקיים בכל אותם מקרים בהם לא ניתנה הסכמה בוגרת של אחד הצדדים המעורבים במעשה. יחד עם זאת, גם במקרים בהם ניתנת הסכמה לביצוע מעשה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, הדבר יכול להתפרש בהיבט המשפטי כמעשה מגונה, וזאת במידה וההסכמה הושגה על ידי החשוד ו/או הנאשם בביצוע מעשה מגונה במרמה בכל הנודע לזהותו של מבצע המעשה או מהות המעשה, או לחילופין, בכל אותם מקרים בהם המעשה המגונה התבצע בהסכמתו של קטין מתחת לגיל 14.

נחשדים או מואשמים בביצוע מעשה מגונה? אנו ממליצים לכם לפנות באופן מיידי לשירותיו של עורך דין פלילי המחזיק בהתמחות מיוחדת בתחום עבירות המין.

מהם העונשים המוטלים על מי שנמצאו אשמים בביצוע מעשה מגונה?

אישום והרשעה בביצוע מעשה מגונה עלול להוביל להטלת עונשי מאסר משנה אחת עד 10 שנים, וזאת בהתאם לנסיבות בהן התבצע המעשה המגונה, לרבות, מעשה מגונה שלא בהסכמה (עד עונש מירבי של שלוש שנות מאסר), מעשה מגונה שלא בהסכמה ותוך הפעלת שימוש בכוח מצידו של מבצע המעשה (עד 7 שנות מאסר בפועל), מעשה מגונה בנסיבות מחמירות (מעשה מגונה כנגד קטינים וחסרי ישע) עד 10 שנות מאסר בפועל.

שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי בתחום עבירות המין

עורך דין פלילי המחזיק בהתמחות מיוחדת בתחום עבירות המין, מעמיד לרשותכם מגוון רחב של שירותים משפטיים החולשים על כל שלבי ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם, החל משלבי החקירה המשטרתית לאחר הגשת תלונה בעניין ביצוע עבירת המין, דרך ליווי הליכי המעצר ועד לניהול ההליך הפלילי במסגרת ערכאות משפטיות.

בנוסף לשירותים המשפטיים המוצעים על ידי עורכי הדין הפליליים לנחשדים ו/או מואשמים בביצוע עבירות מין, עורכי הדין הפליליים מעניקים שירות משפטי גם לנפגעי עבירות מין, לרבות, נפגעי עבירות מעשה מגונה. במקרים אלו, עורך דין פלילי מלווה את נפגע העבירה לאורך כל ההליך הפלילי המתנהל כנגד הצד הפוגע מטעם התביעה הכללית ודואג לשמור על מלוא הזכויות העומדות לרשות נפגעי עבירה בהתאם לחוק נפגעי עבירה. כמו כן, במקרים אלו, עורך הדין הפלילי יכול לסייע לנפגעי עבירות בהגשת תביעות לפיצוי כספי כנגד הצד הפוגע ובמסגרת הליכי תביעה אזרחית.

אנחנו במשרד עורכי הדין יפעת כהן, מחזיקים בהתמחות מיוחדת בתחום עבירות המין, ולאורך השנים הובלנו להישגים רבים במסגרת תקדימים משפטיים אותם ייצרנו עבור לקוחותינו בתחום עבירות המין.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)