התייחסות לחשוד בעבירות מין וייצוג על ידי עורך דין פלילי בצפון

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

התייחסות לחשוד בעבירות מין וייצוג על ידי עורך דין פלילי בצפון הינו מחייב לאור העובדה שבחוק הישראלי ובכלל מדובר בעבירות פליליות שמטרתן סיפוק יצריו המיניים של מבצע העבירה תוך ניצול גופו של הקורבן, בהסכמתו או שלא בהסכמתו. בתחום עבירות המין נכללות עבירות מסוג: אונס, מעשה מגונה, מעשה סדום, הטרדה מינית, בעילה אסורה בהסכמה, קיום יחסי מין בין מטופל למטפל ועוד.

התייחסות לחשוד בעבירות מין וייצוג על ידי עורך דין פלילי בצפוןעורך דין פלילי בצפון ישמור על הזכויות שלך

בדומה לכל הליך פלילי אחר המתנהל כנגד חשודים בביצוע עבירות פליליות, גם ההליך הפלילי המתנהל כנגד חשודים בביצוע עבירות מין, מקנה לחשוד אפשרויות הגנה המיועדות בין לצרכי הימנעות מהגשת כתב אישום, הגעה להסדר טיעון, הפחתת חומרתו של כתב האישום וכדומה.

אפשרויות הגנה אלו מותאמות לכל חשוד בהתאם לנסיבות המקרה בגינו הוא נחשד, בהתאם לחומרת העבירה והעונש הצפוי בגינה ובהתאם לעברו הפלילי. כמו כן, לרשותם של חשודים בביצוע עבירות מין עומדות זכויות יסוד לאורך כל השלבים המקדימים להגשת כתב אישום בעניינם, לרבות, שלבי החקירה והמעצר הראשוני. זכויות יסוד אלו כוללות בין היתר את הזכות להיוועצות עם עורך דין פלילי בצפון טרם תחילת החקירה.

עו"ד פלילי בצפון המתמחה בתחום עבירות המין, יוכל לסייע בידיו של החשוד בביצוע העבירה, למצות את כל זכויותיו המשפטיות העומדות לרשותו על פי חוק, ובמקרים מסוימים להוביל להוכחת חפותו של החשוד.

עבירות מין נחשבות לאחד מתחומי העבירות הפליליות הנבזה ביותר, ולכן התנהלותם של רשויות  האכיפה אל מול  אדם הנחשד בביצוע עבירות מין מלווה (בלא מעט מקרים) ביחס משפיל ומבזה, החל משלבי החקירה והמעצר הראשוני. באמצעות עורך דין פלילי בצפון, אדם הנחשד בביצוע עבירות מין, יוכל להגן על מלוא הזכויות העומדות לרשותו בשלבי המעצר והחקירה, וכפועל יוצא מכך, להיות זכאי ליחס שווה כפי שמוענק לכלל החשודים בביצוע עבירות פליליות מכל סוג אחר.

עורך דין פלילי בצפון לליווי חשודים בביצוע עבירות מין

עורך דין פלילי בצפון העוסק ומתמחה במתן שירותים משפטיים לחשודים בביצוע עבירות מין, פועל במקביל במספר מישורים על מנת להגן על מלוא הזכויות המופיעות בחוק ולהן זכאים חשודים בביצוע עבירות פליליות. בין יתר פעולותיו של עורך הדין הפלילי בצפון לאורך ההליך הפלילי המתנהל כנגד אותו אדם אותו הוא מייצג בתחום עבירות המין תוכלו למצוא:

  • ליווי משפטי ראשוני בעת המעצר הראשוני הנערך לצרכי חקירה
  • שירותי ייעוץ והכוונה לקראת חקירה משטרתית בעניינו
  • ניהול הליך מעצר ובקשה לאיסור פרסום שמו של החשוד
  • ייצוג במסגרת הליכי המעצר ימים, מעצר עד תום הליכים
  • ייצוג במסגרת שימוע פלילי בעבירות מין, הנערך בפרקליטות ובטרם הגשת כתב אישום כנגד החשוד, וזאת למעט במקרים של עבירות מין בתוך המשפחה בהן לא ניתן לקיים הליך שימוע לפני הגשת כתב אישום.
  • בחינת ממצאי החקירה והתווית אסטרטגיה משפטית לצרכי ההגנה
  • ניהול ערכאות משפטיות בעניינו של הנאשם, לרבות, ניהול תיק פלילי בהוכחות
  • מיצוי האפשרויות המשפטיות העומדות לרשות החשוד/נאשם בדבר ביטול כתב האישום, הגעה להסדר טיעון להקלת העונש וכדומה.
עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)