הגנה על נאשמים באמצעות עורך דין פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מלאכת ההגנה על נאשמים מוטלת על עורך דין פלילי מקצועי והינה הגנה המגיעה לכל אדם מפני הכח המאשים של השלטון. היא חשובה מאין כמותה, הן לנאשמים שחפים מפשע והן לנאשמים שחטאו וראוי שייענשו על העבירה שביצעו במידה מתאימה ולא מעבר לכך.

הגנה על נאשמים באמצעות עורך דין פליליעורך דין פלילי המומחה בתחום הפלילי

עבודתו של עורך דין פלילי העוסק בתחום הפלילי בלבד, תעניק לנאשמים מלאכת הגנה בעלת חשיבה ונסיון בתחום, שתבוא לידי ביטוי כאומנות לשמה. הצורך להגן על נאשמים טמון בראייה מקצועית של עורך דין פלילי, לראות בני אדם, על חולשותיהם, התלבטויותיהם וטעויותיהם.
הידע והנסיון לראייה אנושית של נאשמים שחטאו וכשלו בשקרים, בהפרת אמון כלפי אנשים קרובים ואף בנטילת חיים, הינה ראייה חשובה של העו"ד המייצג את אותם נאשמים. עם זאת יש לזכור כי תמיד יש מה לומר להגנתם ואף צריך לעשות זאת. הם בני אדם לא מושלמים ואף ההתמודדות של בתי המשפט עם בעיותיהם של נאשמים אלו אינה תמיד מושלמת.

ניהול המשפט ובחינת אסטרטגיית ההגנה לנאשם

חוות הדעת והתנהלותו של עורך דין פלילי בקריות מקצועי, תועיל לנאשם בסופו של הליך פלילי ובניהול המשפט. עורך דין פלילי יבדוק את הסוגיות המשפטיות העולות מחומרי החקירה, יקבל מהנאשם הסברים והבהרות שונות ורק אז יוכל עורך הדין להביע את חוות דעתו על מצבו של התיק הפלילי של הנאשם, לפרט את דרכי ההגנה ולהמליץ בפניו איך לנהל את התיק הפלילי עצמו.
החלטתו של הנאשם בשכירת שירותי עורך דין פלילי ובידי מי יפקיד את ניהול הגנתו הינה ההחלטה הקריטית ביותר בניהול המשפט הפלילי. נאשם הנדרש להופיע בפני בית המשפט לראשונה, חייב לקבל הסבר מפורט מעורך דינו על העתיד להתרחש במקום זה ובמהלך הדיון בעניינו. לנאשם עצמו יש לא רק חוסר ידע, אלא בעיקר מתח נפשי וחוסר וודאות ממה שעתיד לקרות לגביו. גם המעמד וההופעה עצמה בפני בית המשפט, אינם מוסיפים לו כבוד, זהו מעמד משפיל ולא נעים. הוא אינו מוגדר בשמו אלא מוגדר כנאשם ולעתים אינו יודע מהי השפעת פומביות הדיון עליו. בדרך כלל הוא מוזמן לאולם משפטים מסוים וכשהוא מגיע, האולם מלא באנשים שונים ונוספת לו תחושה של חוסר נעימות, שמא מישהו יזהה אותו וכאשר מוכרז שמו, הוא נדרש לקום ממקום מושבו ולעבור לספסל הנאשמים. זו תחושה של השפלה, שעתידה ללוות אותו עוד זמן רב לאחר מכן. הסבר מוקדם לא רק יכין את הנאשם לקראת מפגש טראומתי זה, אלא יאפשר לו לדעת מה נדרש ממנו ויאפשר לו גם להתכונן לכך נפשית.

עורך דין פלילי מומחה בתחום הינו בדיוק כמו רופא מומחה בתחום ספציפי

עורך דין פלילי של נאשם מהווה דמות מרכזית בדרמה המשפטית, אשר לעיתים נמשכת שנים רבות ובמהלך תקופה זו מהווה עורך הדין, משענת מרכזית בחיי הנאשם, במסגרתם עורך הדין מדריך מלווה מנחה ומהווה עוגן בהתנהלות ההליך.
כל הליך פלילי הוא בעצם ויכוח בין המאשימה לנאשם, ובית המשפט צריך להכריע בינהם על סמך הראיות ובהתאם לכללי המשפט. יש להבין שבהתנהלות בבית המשפט, אמינות היא שם המשחק – ובייחוד בזמן שעורך דין פלילי מגן על נאשם בבית משפט.
המשפט הפלילי הוא דרמה אנושית המגיעה לשיאים בעיקר במהלך החקירות הנגדיות של העדים. לעו"ד פלילי, יש ייעוד ותפקיד חשוב בניהול הליך פלילי- מאחר והינו נדבך חיוני במערכת עשיית הצדק. שמירה על איכות וערכיות, תוך חתירה אל האמת, היא לא רק הדרך הנכונה במלאכתו של עורך דין פלילי, אלא גם הדרך הנכונה והטובה ביותר לטובתו של הנאשם.
התווית קו ההגנה והצגתה בפני בית המשפט כגרסה אמינה, היא קו מנחה של עו"ד פלילי מקצועי ועל כן קיימת חשיבות בשכירת שירותי עורך דין פלילי.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)