עורכי דין יפעת כהן – משרד עורך דין פלילי בקרית אתא

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

תושבי הקריות וחיפה? זקוקים לשירותי ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בתחומי המשפט הפלילי? אצלנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, משרד עורך דין פלילי בקרית אתא, תוכלו למצוא מגוון נרחב של שירותים משפטיים המותאמים לכל תחומי המשפט הפלילי.

שירותי המשרד חולשים על כל הליכי מעורבותו של עורך הדין בעניינכם, החל משירותי ייעוץ ליווי והכנה לקראת הליכי חקירה פלילית, דרך ניהול ההליכים המשפטיים וייצוג הלקוח במסגרת ערכאות משפטיות בתחומי המשפט הפלילי ועד לשירותים משפטיים המיועדים לאסירים המרצים את עונשם.

עורך דין פלילי בקרית אתא – כל השירותים

כמשרד עורך דין פלילי בקרית אתא, אנחנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, מעמידים לרשות תושבי הקריות וחיפה, המעורבים מסיבה כזו או אחרת באחד מתחומי המשפט הפלילי, את כל השירותים המשפטיים האפשריים בתחום המשפט הפלילי. בין יתר השירותים המשפטיים המוענקים ללקוחותינו תמצאו:עורך דין פלילי בקרית אתא

שירותי ייעוץ, ליווי והכנה לקראת הליכי החקירה הפלילית- שירות משפטי מקצועי המגן על מלוא זכויות היסוד שלכם כנחקרים, בין אם מדובר בחקירה פלילית המתנהלת בגין חשד למעורבותכם בביצוע עבירה פלילית, ובין אם מדובר בחקירה פלילית המתנהלת בגין היותכם עדי ראייה לביצוע עבירה פלילית.

שירותי ייצוג משפטי לאורך כל תקופת הליכי המעצר- שירות זה כולל הגנה מלאה על זכויות היסוד של העצורים בישראל, והוא כולל בין היתר גם הגשת עררים על החלטת המעצר נגדכם וגם שחרור בערבות במידת הצורך.
ייצוג משפטי– שירות משפטי המיועד לצרכי ליווי וייצוג לקוחות במסגרת ערכאות משפטיות המתקיימות באחד מתחומי המשפט הפלילי. שירות משפטי זה כולל בתוכו את כל הליכי הניהול של המערכה המשפטית, לרבות, הצגת הוכחות לבית המשפט.

הגשת עררים– אנחנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית אתא, מתמחים בהגשת כל סוגי העררים בתחום המשפט הפלילי, לרבות, הגשת עתירות לבתי המשפט ובג"צ. כמו כן, אנו פועלים בתחום מחיקת הרישום הפלילי.

שירותים משפטיים לאסירים- אצלנו במשרד עורכי דין פלילי בקריות יפעת כהן, עורך דין פלילי בקריות, תוכלו למצוא מגוון נרחב של שירותים משפטיים המיועדים לאסירים המרצים את עונשם. שירותים אלו כוללים בין היתר: ייצוג אסירים מול שלטונות שב"ס (שירות בתי הסוהר) בכל הנוגע לשיפור תנאי המאסר, הגשת עתירות למטרות חופשות, סיוע בהכנת תכניות שיקום, ייצוג האסיר בוועדות השחרור ועוד.
רוצים לדעת יותר על השירותים המשפטיים המוענקים על ידי עורך דין פלילי בקרית אתא? צרו עימנו קשר עוד היום!

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)