עורך דין פלילי בקריות

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

הרגע בו אתם מואשמים בפלילים הוא רגע קשה מנשוא (גם עבור מי שהואשם בעברו בפלילים). לא בכל האשמה יש אמת ולעיתים אתם משלמים מחיר כבד עבור אמת שסולפה אותה יש להוציא אל האור במהלך המשפט ובין כותלי בית המשפט בו אתם נשפטים. להגיד את האמת שלכם זה נכון וטוב, אך כדי שהאמת תישמע, יש לומר אותה באופן מקצועי באמצעות עורך דין פלילי בקריות. לא פעם מצליחים מואשמים להשתחרר רק באמצעות ניסיונו ויכולתו של עורך הדין ובלעדיו היו תוצאות המשפט שונות לחלוטין, וזו הלכה למעשה הסיבה בשלה יש לבחור עורך דין מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב ככל האפשר בתחום הפלילים.

עורך דין פלילי בקריותהתמחויות של עורך דין פלילי בקריות

לעורך דין פלילי ישנן מספר התמחויות בהן הוא פועל במקצועיות, כך שאם אתם מחפשים אחר בעל מקצוע שיקבע את עתידכם עורך דין פלילי בקריות והחופש שלכם, נכון שתוודאו כי הוא אכן מומחה בתחום בו אתם מואשמים. בין יתר התחומים בהם מתמחה עורך דין פלילי הם: יצוג בכלל הערכאות הנושאים בתיקים פלילים, ייצוג בכל העבירות הפליליות, אלימות, עבירות מין, סמים, זיוף, גניבה, מרמה, טיפול באלימות במשפחה והתעללות במשפחה, עבירות רכוש, עבירות צווארון לבן, יצוג בהליכי מעצר, יעוץ לפני חקירה משטרתית, מחיקת רישום פלילי וייצוג קטינים.

בכל עת בה נדרשתם לחקירה, הואשמתם או לחילופין נשפטתם ואתם מעוניינים לבצע מחיקה של הרישום הפלילי, נכון שתפנו אל עורך דין פלילי בקריות על מנת למזער נזקים. טיבו של עורך הדין הוא שיקבע האם אתם תשאו בעונש המקסימאלי או בעונש מופחת עד כדי ביטול האשמות בהתאם לדין ולמקרה באופן אישי.

כיצד בוחרים עורך דין פלילי

עורך דין פלילי בקריות יקבע את עתידכם ועל כן עוד לפני שאתם ממהרים לסגור חוזה עבודה עם עורך הדין, בדקו כי יש לו את היכולת המקצועית לטפל בעניינכם. שימו לב כי עורך דין אינו חייב להיות בעל ניסיון מקצועי עשיר ולעיתים אף הניסיון יכול להיות לו למכשול, משום שהוא עתיד לעבוד על פי תבנית ידועה מראש, מבלי לקחת בחשבון את היצירתיות והיציאה. קחו בחשבון את הניסיון, אך אל תסתמכו רק עליו. בין יתר הפרמטרים אותם חשוב לבחון עוד לפני שאתם סוגרים חוזה מול עורך דין הם מקצועיות, מצב הצלחותיו עם לקוחות עברו ועוד. עוד חשוב לקחת בחשבון את הכימיה נוצרת בינכם ולוודא כי יש בינכם את היכולת לנהל שיחה כנה ואמיתית ולזכור כי אין זה משנה מה אתם מספרים לעורך הדין הוא לנצח יהיה לצידכם וייצג אתכם ולטובתכם.

בחירת עורך דין פלילי המתבצעת בקפדנות עתידה להוביל אתכם לתוצאות הרצויות.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)