עו"ד יפעת כהן – עורכת דין פלילית

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

זומנתם לחקירה משטרתית בגין חשד למעורבות בדבר עבירה פלילית? עומד נגדכם כתב אישום פלילי? חשודים בדבר ביצוע עבירה הגוררת אחריה הרשעה פלילית? זה הזמן להכיר את מלוא זכויותיכם המשפטיות במסגרת ההליך הפלילי.

עו ד יפעת כהן - עורכת דין פליליתעו"ד יפעת כהן – עורכת דין פלילית מזמינה אתכם להכיר את מלוא זכויותיכם בכל הנוגע להליכי החקירה או המשפט הפלילי העומד כנגדכם.

במסגרת שירותיה המשפטיים של עורכת הדין יפעת כהן- עורכת דין פלילית, תוכלו להגן על מלוא הזכויות המשפטיות העומדות לרשותכם במסגרת ההליך הפלילי, החל מביטול התלונה העומדת כנגדכם במשטרה, דרך הגשת ערעור על המעצר ושחרור בערבות ועד להימנעות מוחלטת מהגשת כתב אישום.

עו"ד יפעת כהן – עורכת דין פלילית – כל השירותים במקום אחד!

כעורכת דין בעלת התמחות מקצועית במגוון נרחב של תחומי המשפט הפלילי, עו"ד יפעת כהן – עורכת דין פלילית, מעמידה לרשותכם מגוון נרחב של שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי לאורך כל הדרך. בין יתר שירותיה המשפטיים של עורכת הדין יפעת כהן תמצאו:

  • שירותי ייעוץ והכנה לקראת הליכי החקירה המשטרתית
  • שירותי ייצוג משפטי במסגרת הליכי החקירה והמעצר, לרבות, שחרור בערבות והגשת ערר על החלטות המעצר
  • שירותי ניהול הליכי המשפט הפלילי
  • שירותי הגשת ערערים ועתירות לבתי המשפט ובג"צ במידת הצורך

שירותיה המשפטיים של עו"ד יפעת כהן – עורכת דין פלילית  בקריות ובחיפה, מיועדים גם לאנשים הנאשמים בביצוע עבירות פליליות גם לאנשים החשודים במעורבות ישירה או עקיפה בדבר ביצוע העבירה הפלילית.

בנוסף, שירותיה המשפטיים של עורכת הדין מיועדים לאסירים המרצים תקופות מאסר כאלו ואחרות בגין הרשעה פלילית. בין יתר השירותים המשפטיים המיועדים לאסירים על ידי עורכת הדין יפעת כהן תמצאו:

  • ייצוג אסירים מול שלטונות שב"ס בכל הנוגע לשיפור תנאי המאסר
  • הגשת עתירות למתן חופשות
  • שירותי סיוע בכל הנוגע להכנת תכנית שיקום
  • ייצוג אסירים בוועדות שחרור
  • שחרור תפוס

חשוב שתדעו- משרד עורכי הדין בראשותה של עו ד יפעת כהן – עורכת דין פלילית , מתמחה בייצוג נאשמים וחשודים כאחד, בין אם מדובר בנאשמים בעלי עבר פלילי ובין אם מדובר בחשודים בביצוע עבירות פליליות בעלי עבר ללא דופי וללא עבר פלילי.

כלל שירותי המשרד מוענקים לכם במסגרת שירותים משפטיים הזמינים 24/7, וכל זאת על מנת לעמוד לצידכם החל מהשלבים הראשוניים של המעצר והחקירה המשטרתית.

זכרו- אנחנו כאן בשביל להגן על מלוא זכויותיכם המשפטיות כבר מהרגע הראשון!

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)