חשיבות שכירת עו"ד פלילי בצפון בעבירות אלימות במשפחה

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

חשיבות שכירת עו"ד פלילי בצפון בעבירות אלימות במשפחה תועיל לחשוד או נאשם בעבירות אלה. במאמר זה נסקור : מהו החוק למניעת אלימות במשפחה? מהי אלימות במשפחה וכיצד היא באה לידי ביטוי ומהם השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורך דין פלילי  בצפון העוסק ומתמחה בהשלכות המשפטיות הנלוות לאלימות מסוג זה.

אלימות במשפחה- כיצד היא באה לידי ביטוי? חשיבות עו"ד פלילי בצפון

חשיבות שכירת עו"ד פלילי בצפון בעבירות אלימות במשפחהאלימות במשפחה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות (ולעיתים גם משונות) והיא נחשבת לאחת מהתופעות החברתיות המצערות ביותר עימן הפרט, החברה ומערכת האכיפה והמשפט מנסות להתמודד מדי יום ביומו. אלימות במשפחה באה לידי ביטוי בין היתר באמצעות אלימות פיזית (תקיפה וכו), אלימות נפשית (הטלת פחד ואימה על בני המשפחה וכו), אלימות מינית (מקרי אינוס וכדומה) ואלימות כלכלית הנובעת בין היתר משליטתו המוחלטת של אחד מבני הזוג במשאבים הכלכליים העומדים לרשות המשפחה.

מהו החוק למניעת אלימות במשפחה ומהי החשיבות בשכירת שירותי עו"ד פלילי בצפון בעבירות אלה?

החוק למניעת אלימות במשפחה (תשנ"א 1991), הינו חוק שעיקרו: הגנה לאדם החווה אלימות פיזית או נפשית במסגרת המשפחתית. חוק זה מתיר בין היתר פנייה לבית המשפט לצרכי קבלת הגנה מפני בן המשפחה המפעיל אלימות. הגנה משפטית זו ניתנת באמצעות שלושה סוגים שונים של צווים המהווים סעד לכל מי שסובל מאלימות במשפחה: צו הרחקה, צו הגנה וצו למניעת הטרדה מאיימת. בחירת הצו חייבת להיות מותאמת לנסיבות המקרה בגינו הוא נדרש, ולצורך כך, מומלץ להיוועץ עם עורך דין פלילי בצפון בעבירות אלימות במשפחה.

צו הגנה נגד בן משפחה המפעיל אלימות מאפשר למעשה את הרחקתו של האדם הפוגע מביתו וסביבת מגוריו, ואף למנוע ממנו לעשות שימוש בנכסים השייכים לו. כמו כן, הצו אוסר על האדם הפוגע להחזיק ברשותו נשק. תקופת הצו היא לשלושה חודשים וניתן להאריכה בשלושה חודשים נוספים, ובמקרים מסוימים לתשעה חודשים נוספים.

שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי בצפון בתחום עבירות אלימות במשפחה

עו"ד פלילי בצפון העוסק ומתמחה בנושא עבירות אלימות במשפחה, מאפשר לכל אחד מבני המשפחה, להסתייע בשירותיו המשפטיים העומדים לרשותם. שירותים אלו מיועדים גם למטרות סיוע וייעוץ משפטי לנפגעי עבירות אלימות במשפחה וגם לצרכי ייעוץ וליווי משפטי לבני משפחה המואשמים בביצוע עבירות אלימות כנגד בני משפחותיהם.

בין יתר השירותים המוצעים על ידי עורך הדין הפלילי בתחום עבירות אלימות במשפחה תוכלו למצוא: ליווי משפטי ראשוני לצרכי הגשת תלונה במשטרה כנגד האדם הפוגע, ליווי הליכי הנפקת צו הרחקה/הגנה/מניעת הטרדה מאיימת, ניהול תביעות וערכאות אזרחיות כנגד האדם הפוגע על נזקים נפשיים-פיזיים ושירותים משפטיים המותאמים לנסיבות המקרה.

עבירות אלימות במשפחה עלולות להוביל בין היתר למעצר ממושך של האדם הפוגע, ולכן, נאשמים המוצאים את עצמם מואשמים בעבירות אלימות במשפחה, חייבים להסתייע בשירותיו המשפטיים של עורך הדין הפלילי כבר במועד הגשת התלונה על ידי בני משפחתם. היוועצות מוקדמת עם עורך הדין תסייע לנאשם לבחון את החלופות המשפטיות העומדות כנגדו, ובחלק מהמקרים להימנע מהגשת כתב אישום כנגדו.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)