עורכות דין פליליות

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

לעורכות דין פליליות יש מספר רב של תפקידים למלא. עורכת דין פלילית לא רק אחראית על כמעט כל היבט של התיק שלכם, אלא מגנה עליכם גם באולם וגם מחוצה לו.

למרבה הצער, אנשים רבים אינם מודעים לאחריות העיקרית של עורך הדין הפלילי שלהם, משום שמעולם לא היה להם אחד או שהם בדרך כלל לא מכירים את החוק מלכתחילה. אבל, במידה ויתעורר המצב שבו אתם צריכים אחד כזה, חשוב להבין מה תחומי האחריות של עורך דין פלילי ומה הוא יכול לעשות כדי לסייע בתיק שלכם.

האחריות החשובה ביותר של עורכות דין פליליות

עורכות דין פליליות
עורכות דין פליליות

בראש ובראשונה, תפקידה החשוב ביותר של עורכת הדין הפלילית שלכם הוא להילחם עבורכם ולהגן עליכם בבית המשפט ועל זכויותיכם. עורכות דין פליליות צריכות לא רק להכיר בצרכים/רצונות שלכם, אלא גם לפעול לטובת האינטרסים שלכם. עורך דין פלילי צריך להגן על זכויותיכם ולהיאבק למען התוצאה הטובה ביותר בתיק הנדון.

מה זה אומר "לעבוד לטובת הנאשם"?

עורך דין פלילי הוא עורך דין שלרוב נשכר במיוחד על ידי הנאשם כדי לעבוד מתוך מחשבה על טובתו. עבודה מתוך מחשבה על טובת הנאשם פירושה שעורך דין שלכם לא רק יילחם למען התוצאה הטובה ביותר האפשרית בסטנדרטים חברתיים, אלא שהוא יעשה זאת גם מתוך מחשבה על הרצונות והרווחה שלכם.  בעוד שהתוצאה הסופית לא יכולה להיות מובטחת על ידי עורך דין כלשהו, ​​חלק מתפקידו של עורך הדין הפלילי שלכם הוא לפעול למען התוצאה המוסכמת או הטובה ביותר האפשרית.

עורכת הדין הפלילית שלכם פועלת מתוך מחשבה על האינטרסים שלך לאורך מספר תחומים בתיק. כאשר שוקלים עסקאות טיעון, עורכת הדין יכולה לנהל עבורכם משא ומתן על תנאים שלדעתה עשויים להיות טובים יותר.

מה זה אומר "להגן על זכויות הלקוח"?

כאמור, עורכות דין פליליות פועלות להגן על זכויות לקוחותיהם בדרכים רבות הן באולם ומחוצה לו.

אחת הדרכים שבהן עורכת דין פלילית יכולה להגן על זכויות הלקוח שלה היא לוודא שיש לו משפט הוגן. לעתים קרובות, ההליכים של תיקים פליליים ועניינים אחרים במערכת המשפט הפלילי הם קדחתניים. חשוב שכל היבט של המקרה שלכם ייבחן בפירוט ובהבנה קיצוניים, במיוחד לגבי האופן שבו זה יכול למלא תפקיד במשפט שלכם.

דרך נוספת שבה תפעל עו"ד פלילית כדי להגן על זכויות הלקוח שלה היא לוודא שהנאשם נשאר חף מפשע עד שתוכח אשמתו בתודעת השופט.

אילו תחומי אחריות נוספים יש לעורכת דין פלילית?

להיות בקיאה בחוק
תפקיד ברור אך מרכזי של עורכות דין פליליות הוא להיות בקיאות בחוק. עורכת הדין שלכם צריכה לדעת את נבכי החוק על מנת לסייע בהגנה עליכם בכל נקודות החקירות הפליליות וההליכים בבית המשפט.
להבין היטב את המקרה שלכם
בתחילה, עורכת הדין שלכם תהיה אחראית ללמוד עליכם ועל התיק שלכם. התפקיד של עורכות דין פליליות הוא ללמוד מה קרה ממכם ולהבין את הפרטים מהצד שלכם בסיפור. מכאן, אתם ועורכת הדין שלכם, ככל הנראה, תדונו בתוצאות הטובות ביותר של המצב הקיים ואיזו תוצאה אתם רוצה לנסות לעבוד לקראתה.
חקירה ואיסוף מידע
התפקיד הבא של עורך הדין הפלילית שלכם הוא לחקור לעומק את התיק ולאסוף מידע. עליה לנתח את כל ההיבטים של התיק, לסקור את ראיות התביעה ולראיין עדים. ככל שעורכת הדין  הפלילית שלכם תוכל למצוא מידע מפורט יותר לפני המשפט, כך היא תוכללהגן עליכם במשפט טוב יותר.
הגנה על הלקוח במשפט
האחריות הגדולה ביותר שיש לעו"ד פלילית חוץ מעבודה לטובת הנאשם, היא הגנה על הלקוח באולם בית המשפט. עורכת הדין שלכם משקיעה זמן רב בפיתוח אסטרטגיה למשפט שלכם. זה כולל ניתוח התיאוריות של התביעה והכנת תחומים בעניינה להתנגד.
עדכון הנאשם
אחריות גדולה נוספת של עורכת הדין הפלילית שלכם היא לעדכן אתכם באופן עקבי לאורך ההליך המשפטי. בכל פעם שמודיעים לה על כל דבר הנוגע לתיק שלכם, כמו למשל הסדר טיעון חדש, מתפקידה ליידע אתכם בהקדם האפשרי.

איך לבחור את עו"ד הפלילית המתאימה לכם ביותר?

בסופו של דבר, האחריות הגדולה ביותר של עורכות דין פליליות היא לעבוד עם האינטרסים שלכם בראש ולהגן עליכם הן באולם ומחוצה לו, בניסיון להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. אצלינו ביפעת כהן – פירמת עורך דין פלילי בקריות, אנו תמיד שמים את הלקוחות שלנו ואת האינטרסים שלהם במקום הראשון. אנחנו צוות של אנשי מקצוע מנוסים הפועלים על מנת לספק ייצוג הוליסטי למי שצריך. אם אתם מחפשים עורכי דין פליליים איכותיים באזור הקריות וחיפה, פנו אלינו עוד היום.

 

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)