עורך דין פלילי בנהריה לעבירות רכוש

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

נחשדים או מואשמים בביצוע עבירות רכוש? זה הזמן לדעת הכול על שירותיו של עורך דין פלילי בנהריה המתמחה בתחום עבירות הרכוש.

עורך דין פלילי בנהריה עבירות רכושעבירות רכוש

עבירות רכוש הנידונות במסגרת הדין הפלילי במדינת ישראל, הן הגדרה כוללת למגוון רחב של עבירות העוסקות בתחום הרכוש, לרבות, עבירות שוד, גניבה, פריצה, אחזקת רכוש גנוב וגרימת נזק לרכוש. בנוסף, עבירות רכוש כוללות בתוכן עבירות שונות בתחום הרכוש המתבצעות תוך כדי שימוש באלימות, מעשה מרמה, הפחדה וכדומה.

עורך דין עבירות רכוש עורך דין פלילי בנהריה לעבירות רכוש

עורכי דין העוסקים ומתמחים בתחום עבירות הרכוש, הם ברוב המקרים עורכי דין המתמחים בדין הפלילי, ומתוף תפקידם הם מעמידים לרשות החשודים או הנאשמים בביצוע עבירות רכוש מגוון רחב של שירותי ייעוץ, סיוע, ליווי וייצוג משפטי. עורך דין פלילי בנהריה המתמחה בתחום הדין הפלילי בכלל ותחום עבירות הרכוש בפרט, הינו עורך דין המעמיד את שירותיו המשפטיים לכלל הנחשדים או הנאשמים בביצוע עבירות רכוש הן בנהריה והסביבה והן ביתר חלקי הארץ.

מה היא מידת הענישה בביצוע עבירות רכוש?

עבירת הרכוש הנפוצה ביותר הינה גניבה והיא מתייחסת לנטילת רכוש ללא הסכמת בעליו החוקיים, וזאת תוך כדי שימוש בהפחדה, איומים ומרמה, או לחילופין, נטילת הרכוש ללא ידיעתו של בעל הרכוש. העונש הקבוע בחוק לעבירת הגניבה נקבע בין היתר בהתאם לעברו הפלילי של מבצע העבירה והיקף הרכוש הנגנב, לדוגמא: גניבה מאדם פרטי הינה עבירה פלילית שדינה הינו שלוש שנות מאסר, וזאת במידה ומבצע העבירה אינו הואשם בביצוע עבירות פליליות אחרות בעבר. עורך דין פלילי בנהריה המתמחה בתחום הדין הפלילי ובכללו תחום עבירות הרכוש, יסייע לכל אחד ואחת מכם הנחשד או נאשם בביצוע עבירת רכוש, וזאת במסגרת עיון מעמיק בתיק הראיות והתווית אסטרטגיה משפטית אשר תאפשר את זיכויים במידה והדבר אפשרי, או לחילופין, ניהול משא ומתן מול התובע במטרה להגעה להסדר טיעון.

עורך דין פלילי בנהריה

תחום עבירות הרכוש הינו (ברוב המקרים) רק אחד מתחומי ההתמחות של כל עורך דין פלילי בנהריה או בכל עיר אחרת בישראל, כאשר ברשימת תחומי ההתמחות המורחבת של עורכי הדין העוסקים בדין הפלילי תוכלו למצוא: עבירות המתה, עבירות סמים, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות פשיעה חמורה, עבירות פשיעה כלכלית, עבירות מרמה והונאה ועוד.

מחפשים אחר עורך דין פלילי בנהריה המתמחה בתחום עבירות הרכוש? זה הזמן להיחשף להיצע השירותים המשפטיים המוצעים לכם במשרד עורכי הדין- יפעת כהן. משרד זה מתמחה בתחום הדין הפלילי על כל רבדיו.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)