עורך דין פלילי בכרמיאל

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מהו משפט פלילי ובמה הוא שונה משאר סוגי החקיקה והמשפט שאנו נתקלים בהם? הגדרת סוגי העבירות הפליליות משתנה ממדינה אחת לאחרת. למרות זאת, במרבית החברות עבירות של רצח, אונס, וגניבה מוגדרות כעבירות פליליות. במילים אחרות – מדובר בעבירות אלימות ובעבירות רכוש. אם ביצעתם או נתקלתם במישהו שביצע עבירה פלילית זו או האחרת, הכתובת הנכונה אליה יש לפנות הוא עורך דין פלילי בכרמיאל או בכל עיר אחרת בה אתם ממוקמים.

עורך דין פלילי בכרמיאלהמשפט הפלילי ועורך הדין

ההגדרה של משפט פלילי, שעל פניה נשמעת פשוטה לחלוטין, עשויה להתגלות כמורכבת ביותר. כך למשל אדם עשוי לנהל יחסי מסחר עם פרט חלש בחברה (פגוע נפש, למשל) ולהיות מואשם בעבירה של עושק או גזל מכיוון שהוא ניצל בפועל את חולשתו של הזולת. חשוב לציין שכדי לקבוע שנעשתה עבירה פלילית הנאשם חייב להיות בגיר ואחראי למעשיו. קביעת האשמה והעונש יושפעו גם גם ממרכיבים כגון הגנה עצמית או מידת הנזק שנגרם מפעולותיו של הנאשם. מאפיין מובהק נוסף של הדין הפלילי הוא העיסוק בעבירות שבין האדם לבין המדינה. כלומר, גם במקרים שהנאשם פגע באדם אחר, הצד הנפגע לא יהיה צד במשפט. המשפט יתנהל בין הצד הפוגע לבין המדינה מכיוון שהנאשם עבר על חוקי המדינה עצמם. התובעת תהיה המדינה והעונש שיחול יהיה מטעם המדינה. כאשר אדם מחפש ומוצא, למשל, עורך דין פלילי בכרמיאל, הרי שעורך הדין הנבחר ישרת אותו בבית המשפט האזורי ויסייע לו מול התביעה הכללית. הצד הנפגע אינו צד במשפט וקולו מיוצג על ידי התביעה.

עורך דין פלילי בכרמיאל – חשיבות השכרת שירותיו

לעורך הדין המגן על הנאשם במשפט הפלילי חשיבות גדולה במיוחד. כאשר אדם שאינו מורגל במערכת המשפט מואשם לראשונה בחייו בעבירה פלילית הוא אובד עצות לחלוטין. דווקא במצבים בהם הנאשם חף מפשע המערכת עשויה לפעול לרעתו. יש לדעת שבמהלך המשפט הפלילי הנאשם ניצב לבדו מול מערכת משומנת שמטרתה השגת הרשעות. ברגע הגשת כתב האישום המצב הופך להיות חמור יותר: התביעה לא תיגש לבית המשפט עם תיק שלא צפויה בו הרשעה. אחוז הזיכויים במשפט הפלילי נמוך במיוחד, וזכות הנאשם להגנה משפטית לא תמומש מאליה. המסקנה מן האמור לעייל פשוטה וברורה: הנאשם מוכרח להשיג עורך דין פלילי איכותי מיד עם תחילת ההליכים נגדו! אם לא מכירים עורך דין מתאים אפשר פשוט לגשת לגוגל ולהקליד את המילים עורך דין פלילי בכרמיאל.

ברגע שמצאתם עורך דין פלילי בכרמיאל חשוב לקרוא היטב את הפרופיל שלו, לחפש המלצות, לבדוק את ההיסטוריה המשפטית ולוודא שמדובר במשרד אמין ומוכר. בפועל, רק עורך דין מומחה יוכל להעניק הגנה משפטית ראויה. בבית המשפט הפלילי העונשים חמורים והנאשם עומד מול אפשרות לנזק בלתי הפיך במהלך חייו אשר ילווה אותו לתמיד.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)