עורך דין פלילי ייעוץ חינם

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עורך דין פלילי ייעוץ חינם – האם הייתם מעורבים בהליך פלילי? אתם לא יודעים איך להמשיך? רוצים לדעת יותר על הזכויות המשפטיות שלכם? רוצים לקבל ייעוץ חינם עם עורך דין לתיקים פליליים?

צרו קשר עם עורכת דין פלילית יפעת כהן וקבלו ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות. למשרד ניסיון רב ועשיר בייצוג חשודים ונאשמים, ליווי משפטי מלא ומקיף החל מהרגע הראשון.

עו”ד יפעת כהן מתמחה בדין הפלילי וייצוג בכתבי אישום בכל הערכאות המשפטיות במגוון עבירות. המשרד שלנו יישמח להעניק לכם שירות עורך דין פלילי ייעוץ חינם.

עורך דין פלילי ייעוץ חינם

חשיבות הייעוץ

חלק גדול מאלה שמוצאים את עצמם בהליכים פליליים מחפשים (וכראוי) את הפרטים הראשונים לגבי מעמדם המשפטי, בטרם הם פונים לשירותיו של עורך דין פלילי ספציפי. רבים יסתכלו באתרים שונים, בעוד אחרים מבקשים מידע מבני משפחה או קרובים, בעוד אחרים יחפשו עורך דין פלילי ספציפי על מנת לקבל ממנו הכוונה משפטית.

חשוב לציין כי בין הזכויות המהותיות והיסודיות ביותר של חשוד או נאשם כוללות את היכולת לשוחח עם עורך דין. זכות זו זכתה למעמד גבוה והוכרה בהחלטות בתי המשפט כזכות חוקתית שאם תפגע, עלולה להביא להסרת ראיות, ביטול בהליכים משפטיים ועוד ועוד.

מתוך הערכה עמוקה לחשיבות הייעוץ המשפטי בנוסף לרצון עז לסייע ללקוחותינו, משרד עורך דין פלילי בקריות, יפעת כהן, מציע ייעוץ משפטי חינם ללא התחייבות!

משרד עו"ד פלילי יפעת כהן מייצג נאשמים וכן חשודים בכל העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי וזמין 24/7. צרו קשר עוד היום עבור שירות עורך דין פלילי ייעוץ חינם.

התייעצות עם עו"ד לתיקים פליליים

בעת התייעצות עם עורך דין ברגע שבו אדם נכנס להליך פלילי, ישנה חשיבות מכרעת לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין פלילי ותיק. התייעצות עם עורך דין פלילי, במיוחד בשלבים הראשונים, היא חיונית שכן רובן המכריע של הטעויות שנעשו על ידי נאשמים וחשודים מתרחשות עקב היעדר ייעוץ משפטי, או בגלל היעדר הדרכה משפטית.

האם אתם חשודים או מואשם בביצוע עבירה פלילית? ניסיון העבר הראה שהרבה מאלה החשודים בפשעים אינם מודעים לזכויות שמעניק להם החוק. להלן מפורטות עבורכם כמה מהזכויות המוענקות לנאשמים ולחשודים:

זכויות החשודים

1. הזכות לדעת האם הוא חשוד  ומהם העבירות המיוחסות לו –  אם מישהו נחקר בשל היותו חשוד החוקר נדרש ליידע את האדם שהוא חשוד הוא בפשע/ים הספציפייים.  כמו כן, החוקר מחוייב להקריא לאדם את זכויותיו.

2. הזכות לאי הפללה עצמית – לחשוד יש זכות מלאה לסרב להשיב על שאלה שעלולה להפליל אותו.

3.  התייעצות עם עורך דין פלילי – למעט במקרים מועטים חריגים, החשוד זכאי לייעוץ טרם תחילת החקירה. חשוב לציין כי זכות זו אינה חלה על התייעצות במהלך תהליך החקירה.

4. זכות השתיקה – לחשוד עומדת הזכות לשתיקה מוחלטת בתהליך החקירה. אבל, יש לציין שלא תמיד מומלץ לממש את הזכות הזו, כי שתיקה במהלך החקירה יכולה לחזק את הטענות כלפי הנחקר.

5. החשוד זכאי ששאלותיו יתנהלו בשפה שהוא יודע – חקירת החשוד צריכה להתבצע באופן שהחשוד מסוגל להבין והיא שפת האם שלו לרבות שפת סימנים.

6. הזכות להקלטת החקירה – יש לתעד את חקירת החשוד, ולכלול את הפריטים המרכזיים ותנועות הגוף שהוחלפו בין החוקר לחשוד. התיעוד חייב להיות כתובות בצורה ויזואלית (מצולמת) או קולית (מוקלטת) או בכתב. צורת התיעוד צריכה להיקבע לפי חומרת העבירה ומאפייני החשוד כמפורט בחוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים).

7. שימוע פלילי – כאשר תיק חקירה בעניינו של חשוד (בעבירה) נמסר לרשות התביעה, חובה להודיע ​​לאותו חשוד (למעט מקרים נדירים). החשוד יכול לפנות לתביעה תוך 30 יום להצגת טענותיו ולפני קבלת ההחלטה הסופית בתיק.

זכותם של הנתבעים

1. הזכות לעיין בחומרי החקירה – בעקבות הגשת כתב אישום נגד חשוד בעבירה פלילית, זכותו של הנאשם יחד עם בא כוחו להגנה לעיין במסמכי החקירה וכן בכל רשימת החומרים שנאספו גם הם אינם נחשבים לחומר החקירה. זוהי זכות מכרעת לנאשם, שכן המידע שייאסף במהלך החקירה יהווה בסיס לכך שהתביעה תנסה לבסס את אשמתו של הנאשם בבית המשפט. עורך דין פלילי שסבור שהתביעה לא מסרה לו את כל המידע הנוגע לחקירה, יוכל להגיש לבית המשפט "בקשה לעיון במסמכי החקירה" וכן לערער במקרה שבקשתו לא נתקבלה על ידי בית המשפט. עורך דין פלילי ותיק  ומנוסה ידע לנווט בין חומרי החקירה ובכל ה"חורים" שנמצאו במשפט, וגם מחדלי החקירות, ככל שהיו

2. זכות ייצוג על ידי עורך דין פלילי- לנאשם יש זכות להיות מיוצג על ידי סניגור ובמקרים מסוימים בית המשפט חייב אף למנות לו סניגור כדוגמת:  נאשם שהתביעה הודיעה כי בכוונתה לדרוש עונש של מאסר בפועל ככל שיורשע, או לנאשם שהוא חירש, עיוור או אילם או שיש חשד שהוא חולה נפש או לקוי בכושרו השיכלי ועוד. הרשימה המלאה של תרחישים בהם על בית המשפט קמה החובה למנות סניגור לנאשם מופיעי בסעיף 15 לחוק סדר הדין הפלילי (נוסח משולב).

3. ההנחה כי אדם חף מפשע מהנאשם – כחלק מזכותו של נאשם, סעיף 34 לחוק העונשין קובע כי לא יימצא אדם באחריות פלילית לפשע אלא אם הוכחה העבירה מעבר לכל ספק סביר. כלומר, על פי חוק, כל אחד נחשב חף מפשע עד שתוכח אשמתו בבית המשפט.

4. משפט הוגן וללא משוא פנים-  זוהי בין זכויות היסוד של כל אדם אשר הוכרה בפסיקה כזכות חוקתית חוקתיות הנגזרת מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. הזכות להליך הוגן כוללת מספר זכויות משנה שבאמצעותן מובטח לנאשם הליך משפטי נטול פניות והוגן. בזכויות אלו אנו מזהים את הזכות לדון בעניינו על ידי שופטים חסרי משוא פנים ובלתי תלויים, הזכות לייצוג באמצעות סניגור, הזכות לבחון את ראיות החקירה, הזכות שעניינינו יידון בזמן סביר, הזכות למשפט צדק, הזגות להגשת ערר על פסק הדין ועוד.

התייעצות עם עו"ד המתמחה במשפט פלילי

כפי שכולנו יודעים, הליכים פליליים עשויים להיות מסובכים ומתוחים. כל טעות או ביטוי לא מכוון שנאמר על ידי החשוד או הנאשם יכולים לקבוע את התוצאה במשפט. לכן, זהו חשוב ומכריע להתייעץ עם עורך דין פלילי, וכמה שיותר מוקדם, כך עדיף. התייעצות עם עורך דין פלילי מיומן יכולה לשנות את גורל התיק מקצה לקצה, ולגרום לסגירת החקירה ו/או לביטול כתב האישום.

עורך דין פלילי ייעוץ חינם – משרד עוד יפעת כהן

משרד עו"ד יפעת כהן, עורך דין פלילי בקריות ובחיפה,  מתמחה במשפט הפלילי על שלל רבדיו.  המשרד מספק מענה מקצועי ומקיף לנאשמים וחשודים. משרדנו בנה את שמו בזכות השילוב יוצא הדופן של מקצועיות מחד וניסיון מאידך. למשרדינו הצלחות משפטיות רבות מול כל הערכאות ואף בתיקים פליליים שהינם סבוכים ורגישים. אנו מעניקים טיפול משפטי רחב ואישי החל משלב החקירה המשטרתית, מעצר עד תום ההליכים, הגשתו של כתב האישום, ניהול המשפט, חקירת עדים ברמה מקצועית גבוהה וכן ייצוג כללי מול הערכאות המשפטיות השונות.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)