6 סיבות מדוע אתם זקוקים לשירות עורך דין פלילי פרטי?

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

כאשר אתם מואשמים בפשע ועומדים בפני אישום פלילי, אתם לא רוצים ללכת לבית המשפט לא מוכנים. רוב האנשים בסופו של דבר מפסידים בתיק שלהם מכיוון שהם אינם מודעים לזכותם, לעניינים הטכניים המשפטיים ולנהלי בית המשפט. ישנה רשימה ארוכה של הליכים שיש לנקוט כאשר אתם צריכים לפנות לבית המשפט. לכן, עליכם לפנות לסיוע משפטי מעורך דין פלילי פרטי כאשר ההימור גבוה מקנס פשוט. אנשים רבים אינם שוכרים עורך דין פלילי כדי לחסוך בעלויות ובשכר הטרחה הנלווים לכך. אבל העובדה היא שהעסקת עורכי דין פליליים היא תמיד החלטה נבונה מכיוון שהשכר הכספי של שכירת עורך דין הוא תמיד מינימלי בהשוואה להוצאות העצומות הנובעות מהפסד התיק שלכם. לפיכך, עורך דין פלילי נחוץ כדי שתוכלו לקבל את ההגנה הטובה ביותר.

עורך דין פלילי פרטי

 

עורכי דין פליליים מודעים היטב לכל נהלי המשפט הפלילי, כך שהם יכולים בקלות לקבוע את הגורמים והטיעונים שניתן להשתמש בהם כדי להסיר ממכם את כל אישומים הנוגעים לפשע הנטען.

בואו נעמיק בכמה מצבים קריטיים שבהם עליכם להיעזר בשירותים של עורך דין מנוסה ומומחה:

  1. הבנת מערכת המשפט:

אחת הסיבות המכריעות ביותר לשכור עורך דין פלילי פרטי היא שיש לו מספיק ידע כיצד פועלת מערכת המשפט.. מערכת המשפט מורכבת ומאתגרת להבנה גם עבור האנשים שעובדים בה מדי יום. לכן, כדאי לשכור עורך דין מנוסה שכן הוא מבין בבירור את הפעולות והנהלים המורכבים של מערכות בתי המשפט וילווה אתכם בהליך המשפטי בהתאם למקרה שלכם.

  1. התנהלות מול המערכת המשפטית המורכבת

כאשר יש לכם עורך דין פלילי טוב בפינתכם, הוא לא יתפשר על הגנתכם עוד לפני שידרוך בבית המשפט. יש כל כך הרבה ניירת כרוכה כשאתם מתכוננים להתגונן בבית המשפט ועורך דין פלילי מקצועי יודע את הדרך הנכונה לטפל במסמכי התיק שלכם. מכשולים משפטיים רבים יכולים למנוע את הגישה שלכם לבית המשפט והתובע עשוי להשתמש בעובדה זו לטובתו. רוב בתי המשפט המטפלים בתיקים פליליים כרוכים במועדים נוקשים, צווארי בקבוק והליכים משפטיים שעלולים מורכבים. לכן, אתם צריכים לקבל תמיכה רבת עוצמה של עורך דין פלילי מנוסה ומקצועי. כשהתובע יודע שהוא מתמודד מול עורך דין מנוסה ומוכשר, יש סיכוי גבוה יותר לזכות בהסדר טיעון.

  1. יחסי עבודה מול המשטרה, התביעות והפרקליטות:

עו"ד פליליים מנוסים פיתחו קשרים עם תובעים לאחר שעבד שנים בתחומי המשפט. אמנם זה נשמע לכם מוזר אבל לעורכי דין יש קשרים חיוביים גם עם עמיתיהם. הסיבה לכך היא ששני הצדדים מבינים שהם יכולים לחוות חוויה טובה יותר כאשר הם מכירים אחד את השני. לכן, כאשר אתם שוכרים סנגור מנוסה, אתם יכולים לצפות שהוא פיתח מערכת יחסים טובה עם התובע שלכם ומערכת יחסים זו יכולה להתגלות כמועילה לתוצאות המקרה שלכם. מערכת היחסים ביניהם עשויה לאפשר להם לנהל משא ומתן על ערבות חובה או עסקת טיעון טובה יותר. הסנגור שלכם הוא הדובר שלכם ויודע לטפל בכל הדיונים והמשא ומתן מול גורמי אכיפת החוק והתביעה. הדיון עם התביעה יכול לעתים קרובות להתלהט, אך עורך הדין שלכם יכול לפעול לנטרול המצב. כאשר לעורך הדין הפלילי שלכם יש קשר טוב וניסיון משפטי, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהוא יטפל בכל המשא ומתן בתיק שלכם במקצועיות.

  1. בחינת הראיות וחומרי החקירה בתיק הפלילי :

לתביעה שלכם יש מומחים הבודקים את הראיות בתיק הפלילי נגדיכם, אז כדאי שיהיה גם לכם מומחה משפטי לצידכם. עורכי דין פרטיים נוסים ומוכשרים יודעים לזהות את הראיות נגדכם שאולי נאספו שלא כדין כדי לחבל בתיק שלכם. יתרה מכך, הסנגור שלכם יודע להתמודד עם העדים המגזימים עם האמת כדי להוכיח את הפשע הנטען ומסוגל להצביע על כל חולשה בהודעתם באופן מיידי. לכן, יש להזמין עורך דין פלילי שיבדוק את הראיות והעדים שהציגה התביעה. יתרה מכך, כאשר אתם שוכרים עורך דין מקצועי השייך למשרד עורכי דין, תקבלו תמיכה מצוות הגנה. אתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של קשרים שיש לעורך הדין שלכם עם רופאים, חוקרים פרטיים ועדים מומחים. ניתן להשתמש בקשרים אלה כדי להוסיף ראיות חזקות יותר להגנתכם.

  1. חסכון כספי :

למרות שזה עשוי להיראות יקר לשכור עורך דין פלילי פרטי, למעשה בסופו של דבר תחסכו כסף כאשר יש לכם מומחה שידריך אתכם  בתהליך. הסיבה לכך היא שכאשר יש לך עורך דין מומחה לצידכם, התיק שלכם מתנהל בצורה חלקה ויעילה. לכן, עורך דין מקצועי ופרטי יקצר את משך הזמן שייקח לתיק שלךכם לעבור במערכת. זה יכול לעזור לךכם לחזור לחיים הרגילים שלכם בהקדם האפשרי. השיקולים הכספיים הקשורים לאישומים שלך יכולים להיות גבוהים יותר בהשוואה לשכר הטרחה שאתם משלמים כדי לשכור עורך דין פלילי פרטי. ללא שכירת עורך דין פלילי פרטי מקצועי ומנוסה, ההפסד הכספי שתישאו יכול להיות גבוה יותר כתוצאה מאובדן הכנסה עקב הזמן שייקח לטפל בתיק שלכם וההשלכות של הרשעה אפשרית. 

  1. יעוץ משפטי מקצועי ראוי ואחראי:

עורך דין מקצועי ומנוסה עוסק שנים בעריכת דין, כך שהוא יודע כיצד להתמודד עם האישומים במקרה שלכם.. הוא מתכנן את הדרכים המשפטיות לעזור להגן על המקרה שלךכם. הוא יודע איך להשתמש במשפט לטובתכם. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שלעורך הדין הפלילי שלכם  יש היכרות מעמיקה עם מערכת המשפט והוא מכיר היטב את כל השינויים שנעשו בחוק. הוא יודע להגן על זכויותיכם מפני התביעה ורשויות החוק. הוא ילמד את המקרה שלכם בקפידה כדי למצוא כל ראיה נגדך שאולי הושגה באופן לא תקין. יש לו את היכולות להוכיח את ההאשמות השגויות בעזרת ראיות חזקות. בדיקת התיק שלכם על ידי עורך דין פלילי מומחה עלולה להוביל לביטול האישומים הפליליים בהצלחה. הוא יכול לזהות בקלות את החולשות שעשויות להתקיים במקרה שלך ויודע את הטקטיקה הנכונה להסתיר אותן.

מקרה דחוף? נחקרתם? נעצרתם? חשודים בעבירה פלילית?  הנכם צריכים עורך דין פלילי בקריות ובחיפה שיילחם עבורכם. צרו קשר מיידי וקבלו ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות. ליווי החל מהרגע הראשון ועד לזיכוי המיוחל.

 

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)