התייעצות עם עורך דין פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

התייעצות עם עורך דין פלילי – עבודה עם עורך דין איכותי יכולה לעיתים קרובות להשפיע רבות על התוצאה של כל הליך משפטי. הכישורים והמומחיות של עורך הדין חיוניים אם את/ה נאשם/ת פלילי העומדים בפני אישום פלילי. ייתכן שאת/ה עומדים בפני הרשעה פלילית, מאסר וקנס כבד ועל כן זה קריטי שתמצאו את הייצוג המשפטי המתאים להגן עליכם.

 

התייעצות עם עורך דין פלילי

 

בין אם תחליטו לשכור עורך דין פלילי פרטי או להשתמש בסנגור ציבורי, הייעוץ הראשוני הוא ההזדמנות שלכם לספר את הסיפור שלכם ולהתחיל לבנות את ההגנות המשפטיות הטובות ביותר עבורכם. התייעצות עם עורך דין פלילי הוא גם זמן מצוין לשאול שאלות, ללמוד עוד על ההליך המשפט העומד בפניכם, ולקבל תחושה של מי הוא עורך הדין הפלילי לפני שמחליטים את מי להעסיק.

התייעצות עם עורך דין פלילי פרטי

אם אתם יכולים לשכור עורך דין פלילי פרטי, סביר להניח שתרצו לראיין מספר עורכי דין לפני שתשכרו אחד. רוב עורכי הדין הפליליים מציעים ייעוץ ראשוני חינם כדי לדון באסטרטגיות, המומחיות ושכר הטרחה, כמו גם בעובדות המקרה שלכם. הייעוץ הראשוני הוא לרוב ללא תשלום מכיוון שמועיל לעורך הדין להעריך את התיק לפני כניסה ליחסי עו"ד-לקוח.

הפיקר את המרב מהייעוץ עם עורך הדין הפלילי על ידי שיתוף כל המידע החיוני על התיק הפלילי שלכם, כך שלעורך הדין תהיה תמונה מציאותית של מצבכם. הייעוץ הוא גם זמן עבורכם לשקול האם נוח לכם עם עורך הדין והאם אתם סומכים על עורך הדין שייצג אתכם בעניין פלילי.

עם זאת, חלק מעורכי הדין אינם מציעים ייעוץ חינם. אם אתם מעוניינים לעבוד עם עורך דין שאינו מציע ייעוץ חינם, כדאי לשאול לגבי דמי הייעוץ בעת קביעת פגישה עם המשרד. כמו כן, חשוב לשאול האם שכר הטרחה יוזל  או יקוזז כזיכוי אם תחליטו להשאיר את עורך הדין הזה.

עלות שירותי הגנה פלילית הינה תלויה בסוג התיק. אישומים חמורים יותר עלולים להיות כרוכים במאסר, כולל פשעים אלימים ופשעי מין. ייתכן שניתן יהיה לטפל בהאשמות בסמים בגין החזקה פשוטה או עבירות רכב באמצעות תוכניות מבחן לתוצאה טובה יותר. הסדרי טיעון יכולים לעזור לכם להימנע מזמן מאסר, או לקבל אישום נמוך יותר.

בעת הליך התייעצות עם עורך דין פלילי, הלקוח צריך להבין בדיוק מה יגבה עורך הדין וכמה. עורכי דין או משרדי עורכי דין מסוימים משתמשים בתשלום קבוע או בתשלום חד פעמי. אחרים גובים שכר ריטיינר כדי להבטיח את השירותים המקצועיים שלהם ולאחר מכן מאפשרים לשלם את השאר בתשלומים.

תהליך הייעוץ הראשוני חשוב ביותר

כל מי שהואשם בפשע צריך בראש ובראשונה להתייעץ עם עורך דין פלילי בכדי להבין את מהות האישום, אילו הגנות זמינות לפשע, אם יש הסדרי טיעון, ומה עלול לקרות אם הנאשם מורשע בעבירה. עורך הדין הפלילי יכול גם לסייע בזיהוי סוגיות קדם המשפט ולהעלות בקשות חשובות לפני או במהלך המשפט שיכולות לסייע לביטול האישום או להפחית את האישומים. התייעצות עם עורך דין פלילי עשויה להיות ההבדל בין ריצוי של 20 שנות מאסר לבין ריצוי של 5 שנות מאסר בלבד.

קבלו ייעוץ ראשוני ותאמו פגישה בהקדם

משרד עורך דין פלילי בקריות יפעת כהן הינו משרד העוסק בתחום הפלילי בלבד ויש לו את הידע המשפטי כמו גם פרקטיקה בניהול הליך פלילי כנגד חשוד או נאשם. פנו אלינו עוד היום ונשמח לספק לכם התייעצות עם עורך דין פלילי.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)