עורך דין פלילי – מחיקת רישום משטרתי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מהו רישום משטרתי? מה כולל הרישום המשטרתי וכיצד ניתן לפעול למחיקתו באמצעות עורך דין פלילי העוסק ומתמחה בנושא? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

עורך דין פלילי - מחיקת רישום משטרתיבנוסף למרשם הפלילי המסודר בישראל באמצעות חוק המרשם הפלילי ותקנת השבים (התשמ"א 1981) ובמסגרתו מופיעים רישומים כנגד כל אדם המחזיק באישום ו/או הרשעה פלילית כנגד עבירה פלילית אותה הוא ביצע ובה הוא הורשע, משטרת ישראל רשאית לנהל רישום עצמאי ונפרד הכולל מידע מקיף אודות תיקי חקירה שטרם התקבלה החלטה משפטית בעניינם. רישום זה מכונה רישום משטרתי והוא כולל בין היתר:

  • מידע אודות תיקי חקירה אשר נסגרו ללא העמדה לדין –העילות לסגירת התיק הן: עילת חוסר ראיות ו/או עילת חוסר עניין לציבור. חשוב לדעת: גם במקרים בהם התיק נסגר הרישום המשטרתי כנגדם איננו נמחק. באמצעות עורך דין פלילי המתמחה בנושא תוכלו לפנות בתביעה למטרות שינוי עילת סגירת התיק, כאשר בכל אותם מקרים בהם התיק ייסגר בעילת "היעדר אשמה" הרישום המשטרתי אינו יופיע.
  • מידע אודות תיקים פליליים בהם התביעה החליטה לחזור בה מהגשת כתב אישום כנגד מבצע ו/או החשוד בדבר העבירה הפלילית.
  • מידע אודות הליכים פליליים אשר עוכבו בהחלטת היועץ המשפטי לממשלה
  • מידע אודות מקרים בהם הוגשה תלונה משטרתית אך הוחלט לא לפתוח בחקירה בעניינה
  • מידע אודות תיקי חקירה פתוחים
  • מידע אודות תיקים פליליים המתנהלים בערכאות משפטיות

חשוב לדעת: כל המידע המצוי ברישום המשטרתי הינו מידע המוחזק לצרכי מעקב ובקרה אחר האדם שכנגדו מופיע הרישום. מידע זה חשוף למערכת המשטרתית ולגופי בטחון בלבד.

מחיקת רישום משטרתי על ידי עורך דין פלילי – כיצד?

במידה וגם נגדכם מופיע רישום משטרתי, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם לפעול בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותכם לצורך ביטולו, וזאת על מנת להימנע מהימצאותכם בתדפיסים הפליליים המוחזקים על ידי משטרת ישראל לצרכיה השונים. עורך דין פלילי העוסק ומתמחה בנושא, יוכל לסייע ולקדם עבורכם את הליכי ביטול הרישום המשטרתי ובמידת הצורך לפעול גם לביטול ומחיקת הרישום במרשם הפלילי במידה והוא קיים.

ביטול רישום משטרתי באמצעות עורך דין פלילי

ביטול רישום משטרתי יכול להתבצע על ידי ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, או לחלופין, על ידי קצין משטרה מדרגת סנ"צ ואילך המורשה לעשות כן. הליך הביטול מתבצע באמצעות הגשת בקשה שעניינה ביטול הרישום המשטרתי, ובכל המקרים, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין פלילי בקריות העוסק בנושא לצורך הגשת הבקשה ואופן ניסוחה.

המערכת המשטרתית תדון בבקשתכם ותקבל את החלטתה בנושא בהתאם לשיקוליה ובהתאם לנסיבות האישיות של אדם המבקש לעשות. כמו כן, מערכת השיקולים של המשטרה בכל הנוגע לביטול רישום משטרתי כוללת התייחסות לאופי, סוג וחומרת העבירה הפלילית בגינה מופיע נגדכם רישום פלילי.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)