נאשם בעבירת אונס במרמה חייב עורך דין פלילי בחיפה

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

נאשם בעבירת אונס במרמה מחייב ייצוג של עורך דין בקריות ובחיפה לאור העובדה שמדובר בתחום עמום שטרם ניתנה לו פרשנות חד משמעית ע"י בתי המשפט ושהדעות בו חלוקות לכאן ולכאן.

מהי עבירת אונס במרמה ומדוע מחויב נאשם בה בייצוג של עורך דין פלילי בחיפה ?

נאשם בעבירת אונס במרמה חייב עורך דין פלילי בחיפהשאלה זו נבחנה ע"י בית המשפט העליון אשר קבע, כי מצב בו אדם אינו אומר לאישה את האמת באשר לנתונים קריטיים ונוכח יצירת מצג שווא אשר הציג בפניה וזו קיימה עמו יחסי מין, אזי יש להרשיעו באונס. ליישום המבחן, יש לבחון בעיניי האדם הסביר את הסיכוי שהאישה הייתה מסכימה לקיים יחסי מין עם הגבר ללא הפרטים השקריים שסיפר לה בקשר לזהותו ולכן חשוב עורך דין פלילי בחיפה.

ע"י קביעה זו, הרחיב בית המשפט את ההגדרה למקרים בהם ייחשבו המעשים כאינוס במרמה, ועורך דין פלילי בחיפה יוכל להגן על נאשם בעבירות אלו מהגדרת בית המשפט שהורחבה על מנת להגן על האוטונומייה והחירות המינית של אישה.
אינטרס זה יוגן רק במצב דברים בו ההסכמה התבססה על העובדות השקריות שסיפר הגבר אודותיו ואשר לולא עובדות שקריות אלה לא הייתה מסכימה האישה לקיים עמו יחסי מין.

כלפי הלכה זו של בית המשפט העליון מופנות ביקורות, מאחר ומדובר במבחן רחב ומחמיר, אשר אין בו כל רגישות לשוני הקיים ברמת החומרה המוסרית והחוקית בין עבירות המין השונות כפי שהן קבועות בחוק וזאת להבדיל מארצות אחרות בהן לא מוכרת עבירת האונס במרמה כפי שהיא מנוסחת היום בישראל.

חשיבותו של עורך דין פלילי בחיפה לצורך ניתוח הכלל של מיהות העושה יהיה קריטי

בשלב מתקדם בניהול התיק הפלילי ניתוח הכלל של מיהות העושה הינו בעל חשיבות רבה מאחר ומדובר
בביטוי שהינו מונח עמום, ותפקיד בתי המשפט לצקת לתוכו תוכן. מכאן נגזרת החשיבות בשכירת עורך דין פלילי בקיא בתחום שידע להציג בצורה נכונה את האירועים נשוא התיק הפלילי.

כשאדם מחזר אחרי אחר, המחזר לרוב מייפה מעט את מציאות חייו, כך למשל האישה – ע"י איפור, תכשיטים ובגדים יפים, הגבר – לרוב ע"י לבוש משודרג, תופעה אשר קיימת גם בטבע, בעונות הרבייה של בעלי החיים. אזי שכולנו משקרים מעט, מייפים את פני המציאות בה אנו חיים ואף משדרגים מעמדות על מנת להשיג דברים.

תפקידו של עורך דין פלילי בחיפה, מקצועי ובקיא בתחום יידע לנתח את העובדות העולות מן התיק וליתן מענה למי שהואשם בעבירות אלו.

לדוגמא: ישנו הבדל בין נאשם באונס במרמה שלא מסר אמת בנוגע לפרטים מסוימים לבין יצירת נאשם שהציג עצמו כדמות פיקטיבית עם סיפור חיים עתיר פרטים שקריים, ועל כן החשיבות בבחירת עורך דין פלילי בחיפה בעבירות אונס הינו קריטי עבור הנאשם ולניהול מקצועי ויעיל של תיק בעבירות אלו ועל כן ישנה חשיבות בשכירת עורך דין פלילי בחיפה שהינו מקצועי ובקיא.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)