היוועצות עם עורך דין פלילי בצפון

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

זומנתם לחקירה משטרתית בגין חשד למעורבות בביצוע עבירה פלילית? זה הזמן לקיים התייעצות עם עורך דין פלילי בצפון לצורך הגנה מלאה על זכויותיכם לאורך שלבי החקירה.

היוועצות עם עורך דין פלילי בצפוןחקירה משטרתית בגין חשד לביצוע או מעורבות בעבירה פלילית, מהווה את אחד משלביו המקדימים של ההליך הפלילי העתיד להתנהל כנגדכם. הליך זה עלול להסתיים בהגשת כתב אישום והרשעתכם בדבר ביצוע או מעורבותכם בעבירה הפלילית המיוחסת לכם, ואף להוביל לריצוי עונשי מאסר ממושכים.

יחד עם זאת, הליכי החקירה המשטרתית בעניינכם, חייבת להתקיים בהתאם לתקנות המופיעות בחוק סדר הדין הפלילי- חקירת חשודים, המונהג בישראל מאז שנת 2002. חוק זה נועד בין היתר לצרכי הסדרת אופן ניהול החקירה והגדרת זכויות הנחקר, והיכרות מוקדמת עם עיקרי החוק תוכל לסייע גם לכם להתמודד עם הלחצים העלולים להיות מופעלים כנגדכם על ידי צוותי החקירה לצורך מסירת גרסתכם לחשדות בגינן זומנתם לחקירה.

היוועצות מוקדמת עם עורך דין פלילי לקראת הליכי החקירה הפלילית, הינה פעולה אותה מומלץ לנקוט ללא קשר למידת חפותכם, וזאת מכיוון שלממצאי החקירה ותוצאותיה ישנה השפעה מידתית על המשך קיומו של ההליך הפלילי בעניינכם.

זומנתם לחקירה פלילית במשטרה? זכרו: היוועצות עם עורך דין פלילי לקראת הליכי החקירה או במהלכה, מהווה את אחת מזכויות היסוד העומדות לרשותכם.

היוועצות עם עורך דין פלילי בצפון לצורכי הכנה לקראת הליכי החקירה

היוועצות מוקדמת עם עורך דין פלילי בקריות או בצפון לקראת הליכי החקירה העתידה להתנהל בעניינים, נועדה בין היתר לצורכי הכנתם המנטאלית לקראת הליכי החקירה וגיבוש קו ההגנה בו תנקטו במהלך החקירה בהתאם לאופי ונסיבות המקרה בגינו זומנתם לחקירה הפלילית.

כמו כן, ההיוועצות המוקדמת עם עורך דין פלילי לקראת הליכי החקירה, נועדו לצרכי היכרותכם את עיקרי חוק סדר הדין הפלילי-חקירת חשודים. חוק זה מקנה לכם מספר זכויות אותם מומלץ ואף חשוב להכיר בטרם הגעתכם לחדר החקירות.

אחת מהזכויות העומדות לרשותכם לאורך שלבי החקירה הינה הזכות לבקש את הפסקת החקירה בכל עת וזאת לצרכי קבלת ייעוץ משפטי מטעמו של עורך הדין הפלילי אותו שכרתם, ולכן מומלץ לבחור בעורך דין פלילי המתחייב בפניכם להיות נוכח בתחנת המשטרה במהלך שהותכם בחדר החקירות.

לבוא לחקירה פלילית לאחר היוועצות עם עורך דין פלילי בצפון תתן לך ידע וידע זה כוח!

הגעתכם לתחנת המשטרה אליה זומנתם בליווי עורך דין פלילי, תעביר לצוותי החקירה מסר ברור (באופן לא מילולי) בכל הנוגע למוכנותכם לקראת הליכי החקירה. כפועל יוצא מכך, צוותי החקירה ימנעו מלהפעיל עליכם מניפולציות כאלו ואחרות לאורך שלבי החקירה.

כמו כן, נוכחותו של עורך הדין הפלילי בצפון בתחנת המשטרה במהלך שהותכם בחדר החקירות, תאפשר לכם להשיב באופן ענייני לשאלות החוקרים ובמידת הצורך לבקש את הפסקת החקירה לצורכי היוועצות עם עורך הדין הממתין לכם בכל אותה עת מחוץ לחדר החקירות.

שימו לב: במידה ונעצרתם לפני שניתנה לכם האפשרות להיוועץ עם עו"ד פלילי, עומדת לרשותכם הזכות לשמור על זכות השתיקה עד להופעתו של עורך הדין בתחנת המשטרה.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)