ההבדל בין עורך דין פלילי לבין עורך דין בתחומים אחרים

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מיהו עורך דין פלילי ומה ההבדל בין פעילותו המשפטית לבין פעילותו המשפטית של כל עורך דין אחר העוסק ומתמחה בתחומי התמחות אחרים? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

ההבדל בין עורך דין פלילי לעורך דין בתחומים אחריםעורך דין פלילי לעומת עורך דין בתחום אחר

תחום עריכת הדין בישראל הינו תחום מקצועי החולש על כל תחומי המשפט הקיימים, לרבות, המשפט הפלילי, המשפט המסחרי, המשפט האזרחי, דיני עבודה, דיני תעבורה ועוד. בהתאם לכך, עורך דין פלילי הינו עו"ד בעל הכשרה והסמכה לעיסוק בתחום המשפט הפלילי הכולל בתוכו עיסוק והתמחות בכל סוגי העבירות הפליליות.

שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי שונים באופיים מכל שירות משפטי אחר הניתן על ידי עורכי דין בתחומי משפט אחרים, וזאת לנוכח אופיו המיוחד של ההליך הפלילי וסדר הדין הפלילי המונהג בישראל. אחד המאפיינים הבולטים של המשפט הפלילי טמון בעובדה שהוא נועד להסדרת יחסים בין אדם אחד למשנהו בחברה אך אופן ניהולו מתנהל תמיד בין המדינה (באמצעות התביעה הכללית) לבין האדם שכנגדו מתנהל ההליך הפלילי.

עורך דין פלילי –תחומי עיסוק

תפקידו המקצועי של עורך הדין הפלילי הוא ללוות את לקוחותיו לאורכו של כל ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם, ומכיוון ששלבי ההליך הפלילי שונים באופיים מכל הליך משפטי אחר, ומכיוון שתחומי העיסוק בהם עוסק עורך הדין הפלילי (תחום העבירות הפליליות) שונים מתחומי עיסוק בתחומי משפט אחרים, עיסוקו של עורך הדין הפלילי, חולש על כל ההיבטים הנלווים להליך הפלילי, החל משלבי החקירה המשטרתית, דרך ליווי הליכי מעצר ועד לניהול הערכאות הפליליות וההליך הפלילי.

בין יתר תחומי העיסוק בהם עוסק עורך דין פלילי תוכלו למצוא: עבירות המתה כגון: רצח, הריגה וגרימת מוות ברשלנות, עבירות סמים כגון: סחר בסמים, ייבוא וייצוא של סמים, הדחת קטינים לשימוש בסמים ועוד, עבירות מין כגון: אונס, מעשה מגונה ומעשה סדום, הטרדות מיניות וכו, עבירות פשיעה חמורה כגון: החזקת נשק שלא ברישיון, סחיטה באיומים, הימורים לא חוקיים, זנות, סחר בנשים וכו, עבירות אלימות כגון: אלימות במשפחה, תקיפת עובדי ציבור, עבירות רכוש כגון: גניבה, שוד, פריצה ועוד שורה ארוכה של עבירות פליליות שעצם קיומן פוגע בסדר החברתי.

חשיבותו של עו"ד פלילי לאורך שלבי ההליך הפלילי

אופיו המיוחד של סדר הדין הפלילי ומידת הענישה המחמירה עם כל מי שנמצא אשם בביצוע עבירות פליליות, מחייבים אתכם (במידה ומתנהל כנגדכם הליך פלילי) לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי המתמחה בניהול הליכים פליליים בהתאם לאופי העבירה המיוחסת לכם.

עורך הדין הפלילי אמון בין היתר על התוויית אסטרטגיה משפטית המותאמות לאופי העבירה בה אתם נאשמים ו/או נחשדים, וכל זאת תוך שמירה על מלוא הזכויות העומדות לרשותכם לאורך ההליך הפלילי, לרבות, זכויות הנחקר, זכויות העצור וזכויות נוספות העומדות לרשות כל אדם שכנגדו מנוהל הליך פלילי בישראל.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)