איך למצוא עורך דין פלילי

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

נחשדים בביצוע ו/או מעורבות בדבר עבירה פלילית? מחפשים אחר עורך דין פלילי המתמחה במתן שירותים משפטיים בתחום המשפט הפלילי? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקיף וממצה בכל הנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: איך למצוא עורך דין פלילי?

איך למצוא עורך דין פליליעורך דין פלילי – קווים לדמותו

עורך דין פלילי הינו עורך דין העוסק ומתמחה בתחום המשפט הפלילי, ובמסגרת תפקידו הוא אמון על מתן שירותים משפטיים המותאמים לצרכי החשדות והאישומים המופנים כנגד לקוחותיו. שירותיו המשפטיים של עורך הדין הפלילי חולשים על כל ההיבטים הנלווים להליך הפלילי המתנהל כנגד לקוחותיו, לרבות, הכנת הלקוח לחקירה הפלילית, מתן שירותי ייעוץ וליווי משפטי בשלבי החקירה הפלילית, ייצוג הלקוח בהליכי המעצר והשחרור ובהליכי השימוע הפלילי, ניהול ערכאות בתחום המשפט הפלילי, ביטול כתבי אישום, מחיקת רישום פלילי ושירותים נוספים המותאמים לאופי העבירה המיוחסת ללקוחותיו ולשלבי ההליך הפלילי המתנהל כנגד לקוחותיו.

מתי מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי

שכירת שירותיו של עורך דין פלילי מומלצת לכל אחד ואחת המוצא את עצמו נחשד או מואשם בביצוע ו/או מעורבות בדבר עבירה פלילית. ברוב המקרים, מומלץ ליזום פנייה לעורך הדין הפלילי כבר בשלבים המקדימים של ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם, וזאת לצרכי בחינה מעמיקה של דרכי הפעולה אותן מומלץ לנקוט לאורך ההליך הפלילי בהתאם לאופייה של כל עבירה פלילית המיוחסת לכם. טיפול משפטי מקדים בעניינכם על ידי עו"ד פלילי, יוכל לסייע לכם להגן על מלוא הזכויות העומדות לרשותכם לאורך ההליך הפלילי ואף להוביל לסגירת התיק הפלילי המתנהל כנגדכם.

מספר טיפים מקצועיים לבחירת עורך דין פלילי

על מנת להבטיח לעצמכם את השירות המשפטי המיטבי ביותר לאורך ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם לבחור את זהותו של עורך דין פלילי בהתאם לכל אחד מהטיפים המקצועיים המופיעים להלן:

1. בדקו מהו הניסיון המעשי אותו רכש משרד עורכי הדין בתחום המשפטי הפלילי בכלל ובתחום העבירה הפלילית המיוחסת לכם בפרט.
2. בדקו מהם הישגי המשרד בכל הנוגע לזיכויי לקוחותיו בעבירות פליליות הזהות לאופי וסוג העבירה הפלילית בה אתם מואשמים ו/או נחשדים
3. בדקו מהם השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי המשרד לאורך כל שלבי ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם והאם הם מותאמים לכל אחד משלבי ההליך הפלילי בו אתם מצויים בעת פנייתכם היזומה למשרד עורכי הדין.
4. בדקו מהי הזמינות ורמת השירות האישי המוצעים לכם במשרד עורכי הדין לצרכי ניהול מקצועי, ענייני ויעיל של ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם.

זכרו: טיב שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי עלולים להיות בעלי השפעה מכרעת על עתידכם, ולכן חשוב שתבחרו בקפידה ובכובד ראש את זהותו של עורך הדין הפלילי אשר ילווה, ייעץ וייצג אתכם לאורך כל שלבי ההליך הפלילי המנהל כנגדכם. במידה ואתם מחפשים עורך דין פלילי בקריות מומחה ומקצועי, אנו במשרד עו"ד יפעת כהן נשמל לעמוד לשירותכם.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)