עבירות מין

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עבירות מין וייצוג בהן מצריך ידע משפטי והכוונה מיוחדת ע"י עורך דין פלילי בקיא בתחום, שכן אלו נחשבים לחמורים במיוחד והחשיבות בבחירת ייצוג הינה קריטית ויש בה השפעה רבה להמשך התנהלות התיק על כל המשתמע מכך. עבירות מין מתחלקות לרמות חומרה שונות וחוסר מקצועיות וידע בניהול הליך שכזה תפגע בהליך המשפטי כנגד החשוד ועל כן יש לדייק בכל התנהלות התיק , החל משלב החקירה בעבירות מין, מעצר בעבירות מין וניהול התיק הפלילי.

עבירות מיןעבירות מין כוללות בין היתר –

בעילה אסורה בהסכמה, אונס, מעשה סדום, הטרדה מינית, עבירות מין במשפחה, מעשה מגונה ועוד. חשוד הנחקר באזהרה לביצוע עבירות מין, חייב להיות מודע לעובדה שהעונשים על עבירות אלו ע"פ החוק, יכולים להגיע גם ל – 16 שנות מאסר ואף ליותר מזה כאשר מדובר בעבירות מין שבוצעו בתוך המשפחה.

על כן נכון ויעיל לאתר עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בעבירות אלה , כדי שזה יוכל לייצג אותו נאמנה בכל ההליך אותו הוא עתיד לעבור. תחום עבירות המין ידוע כתחום משפטי קשה ומורכב, אשר מצריך מהמעורבים בו רמת רגישות גבוהה במיוחד וזאת בכדי להתנהל מול המערכת בצורה נכונה יעילה ואפקטיבית את ההליך המשפטי, על כל הכרוך בכך.

עבירות מין מחייבות עורך דין פלילי בקיא בתחום

תחום עבירות המין מבחינה משפטית מכיל פרשנויות שונות לעבירות הנכללות בו ועל כן רק עורך דין פלילי בקיא המומחה בתחום הספציפי חשוף לשינויי הסעיפים בחוק ולפרשנות שלהם. כאמור, עבירות מין יכולות להיות עבירות בדרגות חומרה שונות – כאשר במקרים הפחות חמורים, לא תמיד פשוט לשים את האצבע על האשם ועל מידת האשמה שלו באותו המקרה. מסיבות אלה, עורך דין פלילי בקריות ובצפון, שהתמחותו ספציפית לעבירות אלה, חייב להיות איש מקצוע מנוסה ובעל ידע נרחב במיוחד בכל מה שקשור לתחום הפרטני הזה – עליו להכיר את כל המושגים, החוקים והפסיקות שיצאו בתחום, עליו לדעת לשאול את השאלות הנכונות בכדי להבין את המקרה בצורה מעמיקה ובהתאם לכך, להעניק את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר עבור לקוחותיו.

למשרד עו"ד יפעת כהן התמחות מיוחדת בתיקי עבירות מין, משרדה ליווה וייצג עשרות חשודים ונאשמים במסגרת הליכים פלילים שהתנהלו כנגדם. לצוות המשרד היכולת להדריך ולהתוות דרך משפטית או שיקומית שתביא בסופו של הליך לתוצאה הטובה ביותר, לגילוי האמת ולחירות הלקוח.

בחירת עורך דין פלילי במקרים של עבירות מין הינו קריטי ובעל חשיבות רבה ועל כן אדם שנחשד בביצוע מעשים אלו, מוטב לו שלא יקל ראש בביצוע הבחירה ויפנה לטוב ביותר בתחום.

 

 

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)