עבירות תקיפת שוטרים

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עבירות תקיפת שוטרים מתחלקות לעבירות הבאות : עבירות תקיפת שוטרים בשעת מילוי תפקידם – סעיף 273 לחוק העונשין, עבירות תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות – סעיף 274 לחוק העונשין, עבירות הפרעה לשוטרים במילוי תפקידם – סעיף 275 לחוק העונשין.

עבירות תקיפת שוטריםהמחוקק ובתי המשפט מייחסים לעבירות תקיפת שוטרים במילוי תפקידם עבירות חמורות ביותר שיש למגר והעבריין ייענש עליהם במלוא חומרת הדין.

כאשר פורצת מחלוקת בין אזרח לשוטר ותוך כדי הוויכוח ייגע האזרח בגופו של השוטר ואפילו בלא כל כוונה לתקפו, תהיה זו עילה להחשדת האזרח בתקיפתו. לעתים סעיפי העבירה של תקיפת שוטרים משמשים את השוטרים כאמצעי הגנה כאשר אזרח מגיש תלונה על אלימות שחווה משוטר ואז, למרבית הצער גרסתו של השוטר הינה שנעשה שימוש בכוח סביר, בעוד שידוע אפילו במערכת המשפט שלא פעם נעשה שימוש מיותר, מוגזם ולא ראוי בסעיף חוק זה ואז האזרח מרגיש חסר אונים.

במקרה בו הוגש כתב אישום כנגד נאשם בעבירות תקיפת שוטר, על הנאשם לפנות למשרד עורכי דין על מנת שזה ייצגו נאמנה במסגרת הכלים המוקנים ע"פ החוק, לרבות ביטול כתב אישום, הסדר מותנה, הסדר טיעון במסגרת ניהול התיק והתווית דרך נכונה לייעול נכון של ההליך לטובת הנאשם.

כן, תפקידו של עו"ד פלילי מקצועי שמנהל תיק פלילי ב עבירות תקיפת שוטרים לבחון מספר אלמנטים שישנה חשיבות יתר בעצם הגשתם לבית המשפט.

למשל, הצגת גיליון הרשעות של השוטר – גיליון פלילי או משמעתי ומחשיפת נתונים אלה עשוי "השוטר המותקף" להראות בפני בית המשפט באור שונה. כמו כן, עו"ד פלילי יכוון לקוח משרדו להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים וידרוש בטרם הדיון בעניינו של הנאשם אותו הוא מייצג לקבל את תוכן התיק בין אם נסגר ע"י מח"ש ובין אם לא. מעיון בתיק החקירה של מח"ש עשויים להתגלות ממצאים וגרסאות שונות העומדות בסתירה לדחות הפעולה של השוטר ויש בחומר זה בכדי לתרום רבות להגנתו של הנאשם ולערעור המהימנות שלו בפני בית המשפט.

עו"ד פלילי העוסק ב עבירות תקיפת שוטרים ישלב בתיקים אלו בין שאלת ההיגיון לבין ראיות אובייקטיביות או סובייקטיביות התומכות בניסיון להוכיח את חוסר הגינותה ונכונותה של עדות השוטר בתיק הנדון.

משרד עורך דין פלילי בקריות  יפעת כהן ייצג עשרות חשודים ונאשמים במסגרת עבירות תקיפת שוטרים, תוך לחימה אשר שומרת על אינטרס לקוחות המשרד. אם חלילה זומן אדם לחקירה או הוגש כנגדו כתב אישום בגין עבירות תקיפת שוטרים , יעיל באם יפנה למשרד העוסק בתחום על מנת לקבל כלים מקצועיים נכונים כדי שיועילו בסופו של הליך לטובתו.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)