עורך דין פלילי בקרית מוצקין

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

ביטול כתבי אישום הינו שירות משפטי- מקצועי נוסף המוענק לכם במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית מוצקין. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות הזכויות המשפטיות העומדות לרשותכם בכל הנוגע להגשת בקשה להימנעות מהגשת כתב אישום או לביטול כתב האישום העומד נגדכם.

עורך דין פלילי בקרית מוצקיןמספר מילים על הגשת בקשה לביטול כתבי אישום

כתב אישום המוגש כנגדכם בגין מעורבותם בעבירה פלילית כזו או אחרת, עלול להוביל להרשעתכם בביצוע העבירה ואף להטלת עונשי מאסר בפועל או על תנאי, ולכן אנו ממליצים לכם לבחון בראש ובראשונה את האפשרות לביטול כתב האישום העומד כנגדכם, או לחילופין, לבדוק את האפשרות להגשת בקשה להימנעות מהגשת כתב אישום.

אנחנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית מוצקין, מתמחים בניהול הליכי ביטול כתבי אישום, בין אם מדובר בהליך המתקיים באמצעות הגשת בקשה להימנעות מהגשת כתב אישום פלילי, ובין אם מדובר בהליכי ביטול כתב אישום לאחר שזה נרשם כנגדכם. עורך דין פלילי בקרית מוצקין.

ביטול כתב אישום במסגרת הימנעות מהגשתו הינו הליך אותו ניתן ליישם עם סיומה של החקירה הפלילית בה אתם מעורבים, וזאת במקרים בהם תיק החקירה טרם הועבר ממחלקת החקירות הפליליות במשטרת ישראל לידי התביעה. במקרים אלו, ניתן להגיש בקשה להימנעות מהגשת כתב אישום פלילי בגין עילות הכוללות בין היתר: חוסר עניין לציבור והיעדר ראיות מספקות לצרכי הגשת כתב האישום.

ביטול כתב אישום פלילי לאחר עריכתו על ידי התביעה הינו הליך מורכב יותר והוא מתאפשר במידה והתובע מקבל את בקשתו של הנתבע בנוגע לביטול כתב האישום. ברוב המקרים, הסכמת התובע נובעת כתוצאה מהעלאת טענות ענייניות מצידו של עורך דין פלילי בקרית מוצקין או בכל מקום אחר בארץ, המצליח להוכיח לתובע את חפותו של האדם אותו הוא מייצג ושכנגדו נרשם כיתוב האישום הפלילי.

אפשרות נוספת לביטול כתב אישום פלילי מתרחשת במהלך השימוע המשפטי, וזאת במידה ולא עברו 30 יום מיום ההודעה בנוגע להגשת כתב אישום. במהלך פרק זמן זה, רשאי הנתבע להציג בפני התביעה הוכחות וראיות אשר יובילו לביטול כתב האישום.

אנחנו במשרד עורכי דין יפעת כהן, עורך דין פלילי בקרית מוצקין, מקפידים לבחון את כלל האפשרויות העומדות לרשתנו בכל הנוגע לביטול כתב אישום פלילי העומד כנגד אחד מלקוחותינו.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.
1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)