עבירות מין בקטינים הן הגדרה כוללת לכל סוגי עבירות המין המתבצעות כנגד קטינים מתחת לגיל 14 (גיל ההסכמה), החל מביצוע מעשים מגונים בקטינים, דרך ביצוע מעשי אינוס בקטינים ועד ביצוע מעשי סדום בקטינים.

עבירות מין בקטינים

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

עבירות מין בקטינים הן הגדרה כוללת לכל סוגי עבירות המין המתבצעות כנגד קטינים מתחת לגיל 14 (גיל ההסכמה), החל מביצוע מעשים מגונים בקטינים, דרך ביצוע מעשי אינוס בקטינים ועד ביצוע מעשי סדום בקטינים. עבירות אלו, על אף היותן בזויות וקשות, הן לצערנו לא תופעה שכיחה והן עלולות להתרחש בכל מסגרת בה שוהים ומצויים קטינים, כאשר חלק לא מבוטל מעבירות המין בקטינים מתרחש בתוך התא המשפחתי.

עבירות מין בקטיניםחשוב לציין שמעשה מגונה על פי הגדרתו בחוק הוא כל מעשה שנעשה לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, בין אם הדבר בוצע תוך נגיעות אסורות בגופו של אדם ובין אם הוא נעשה ללא מגע כגון מקרים של התערטלות ו/או צילום קטין לצרכי גירוי וסיפוק מיני.

עבירות מין בקטינים – חומרת העבירות

חוק העונשין מגדיר בתוכו את מספר עבירות מין כלפי כל אדם ללא קשר לגילו, על פי חומרתן בהתאם לכך את הענישה בגין אותן עבירות. במקרים בהם מדובר בכל סוג של עבירות מין בקטינים, החוק מחמיר אף יותר, וזאת לנוכח העבודה שהוא מכיר בכוחו העודף של הבגיר מבצע העבירה ומנגד בחוסר האונים של הקטין חסר הישע. חשוב לציין שגם במקרים בהם המעשים המיוחסים לחשוד/נאשם, נעשו בהסכמת הקטין, החשוד אינו יכול להשתמש בטענה זו כטענת הגנה, ועונשו יוטל עליו בהתאם.

חשוב לדעת – על פי סעיף 368ד' לחוק העונשין, כל אדם הנחשף לרשימת העבירות עליהן חלה חובת דיווח, לרבות, עבירות מין ועבירות ניצול מיני, מחויב לדווח על דבר העבירה לרשויות והגורמים הרלוונטיים, כאשר אי דיווח מהווה עבירה פלילית שהעונש המוטל עליה הינו מאסר בפועל עד שלושה חודשים.

שירותיו של עורך דין פלילי בעניין עבירות מין בקטינים

שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי בעניין עבירות מין בקטינים מיועדים ומותאמים לכל אחד מהצדדים המעורבים בנושא, בין אם מדובר בשירותי ייעוץ וייצוג משפטי לנפגעות ונפגעי עבירות מין מתחת לגיל ההסכמה ובין אם מדובר בשרותי ייעוץ וייצוג לנחשדים ו/או למואשמים בביצוע עבירות מין בקטינים.

עבור כל אחד מהצדדים אותו מייצג עורך הדין הפלילי, ובהתאם לחומרת העבירות, עורך הדין מתווה דרך משפטית המסייעת לנפגעי עבירה להגן על מלוא הזכויות העומדות לרשותם, ומצד שני, לסייע לנחשד/מואשם לאורך כל ההליך הפלילי הנפתח ו/או עשוי להיפתח כנגדו.

יפעת כהן – פירמת עורכי דין פלילית המתמחה בתחום עבירות מין בקטינים

נחשפתם לעבירת מין בקטינים? נפגעי עבירות מין? נחשדים ו/או מואשמים בביצוע עבירות מין בקטינים? אצלנו ב- יפעת כהן עורך דין פלילי בקריות, תוכלו להסתייע במעטפת שירות משפטית המותאמת גם לנפגעי עבירות מין וגם לאילו מביניכם הנחשדים או מואשמים בביצוע עבירות מין בקטינים. לרשותנו, ניסיון משפטי מוכח ורב שנים בתחום עבירות המין ולאורך השנים הובלנו מספר לא מבוטל של תקדימים משפטיים בתחום זה. לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)