עורך דין פלילי – תקיפת חסר ישע

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מהו חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע? מהם העונשים המוטלים על המואשמים בדבר פגיעה בקטינים וחסרי ישע  ומהם השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורך דין פלילי העוסק ומתמחה במתן ייצוג לנחשדים בדבר הפגיעה ו/או לנפגעי עבירות תקיפת קטינים וחסרי ישע? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

עורך דין פלילי – תקיפת חסר ישעחוק הגנה על קטינים וחסרי ישע הוא למעשה תיקון מספר 26 לחוק העונשין המפרט בתוכו את עקרונות המשפט הפלילי ובתוכו נכללים סוגי העבירות הפליליות והעונשים המוטלים על הנאשמים בדבר ביצוע ו/או מעורבות בעבירה פלילית. תיקון מספר 26 לחוק העונשין (חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע), נועד לצורכי הסדרת ההליך הפלילי המתנהל כנגד חשודים ונאשמים בדבר פגיעה בקטינים, קשישים וחסרי ישע ולמטרות קציבת העונש הצפוי להם. סעיפי החוק נועדו לצורכי סיוע בהגנה על כל אותם אלו שאינם יכולים להגן על עצמם בכוחות עצמם. בהתאם לחוק, חסר ישע הינו אדם שלנוכח גילו, מחלתו או מוגבלותו הפיזית והנפשית כאחד, איננו יכול לדאוג לצרכיו היומיומיים ולהבטחת שלומו ובריאותו.

עורך דין פלילי – תקיפת חסר ישע – חשיבות הייצוג לחשודים או לנפגעי עבירה

במידה וגם נגדכם מתנהל הליך פלילי בגין חשד לפגיעה ו/או מעורבות בפגיעה בקטינים ובחסרי ישע, אנו ממליצים לכם לסור באופן מיידי למשרדו של עורך דין פלילי המתמחה בתחום, וזאת לצורכי קבלת שירותי ייעוץ וייצוג משפטי לאורך ההליך הפלילי העלול להוביל במקרי הרשעה לעונשי ריצוי מאסר ממושכים. ייעוץ משפטי מקדים הניתן לכם על ידי עורך דין פלילי יכול לסייע לכם להיערך באופן האופטימלי ביותר לקראת ההליך הפלילי העתיד להתנהל כנגדכם, החל משלבי החקירה ועד לניהול הערכאות המשפטיות בעניינכם.

עורך דין פלילי בצפון העוסק ומתמחה בתחום המשפט הפלילי, מסייע גם לנפגעי עבירות פגיעה ואלימות במסגרת מתן שירותי ייצוג לנפגעי עבירה בהתאם לחוק נפגעי עבירה (התשס"א 2001).

סוגי עבירות של פגיעה בקטינים וחסרי ישע מחייב עורך דין פלילי בשל העובדה שהעונשים המתבקשים הם עונשי מאסר בפועל.

סימן ו'1 בתיקון מספר 26 (חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע) לחוק העונשין, עוסק בסוגי העונש הצפויים למואשמים בדבר ביצוע עבירה פלילית בקטינים וחסרי ישע, וזאת בהתאם לסוג העבירה, מידת הפגיעה ועוד.

בהתאם לחוק הגנה על קטינים וחסרי ישע נקבע כי אדם המורשע בתקיפת קטין או חסר ישע וכתוצאה מהפגיעה נגרמה חבלה של ממש לקטין ו/או לחסר הישע, דינו יהא 5 שנות מאסר. במקרים בהם התוקף הינו אדם האחראי על הקטין ו/או חסר הישע, דינו יהא 7 שנות מאסר. במקרים בהם החבלה מוגדרת כחבלה חמורה, דינו של המואשם בתקיפה יהא 7 שנות מאסר ובמידה והתוקף הינו אחראי על הקטין ו/או חסר הישע, העונש צפוי להיות עד 9 שנות מאסר.

חשוב לדעת: חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע (תיקון מספר 26 לחוק העונשין), מחייב כל אדם המחזיק בחשד סביר לביצוע עבירה בקטין ו/או חסר ישע מצד הגורם האחראי על אותו קטין ו/או חסר ישע, לדווח על כך לרשויות הרלוונטיות, ובמידה והוא איננו מקיים את חובתו האזרחית העונש הצפוי לו יהא מאסר למשך שלושה עד שישה חודשים.

זקוקים לשירות עורך דין פלילי בקריות או בצפון? אנו במשרד עורכי דין יפעת כהן נשמח לעמוד לשירותכם.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)