מעצר אלימות במשפחה

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מעצר אלימות במשפחה הינו הליך פלילי במסגרתו נעצר חשוד בתיק בו הוגשה כנגדו תלונה על ידי אשתו או בת זוגו. במשרדנו התנהל תיק בו נעצר לקוח המשרד בחשד לעבירות של תקיפת בת זוג. אשתו בחרה להגיש כנגדו תלונה במסגרת הליך גירושין "מלוכלך" אותו ניהלו בני הזוג. במקרה שבפנינו, הייתה אשת החשוד עורכת דין המכירה את נבכי החוק ובחרה לפגוע בבעלה באמצעות שימוש בכל הכלים המשפטיים, העומדים לרשותה וניגשה לתחנת משטרה והגישה תלונת שווא בגין תקיפתה, איומים והיזק לרכוש במזיד.

מעצר אלימות במשפחהמעצר של החשוד בתיק אלימות במשפחה זה, בוצע על ידי תחנת המשטרה.

החשוד הובא לתחנת המשטרה על ידי שוטרים שהגיעו למקום עבודתו, שהינו מקום הומה אדם וזה הרגיש שעולמו חרב עליו בשל תחושת הבושה שליוותה אותו. בטרם חקירתו נשלחה עורכת דין פלילי יפעת כהן על ידי בני משפחתו של החשוד לתחנת המשטרה לברר עניינו. החשוד התייעץ עם עורכת דין פלילי בטרם חקירתו ולאחר מכן נחקר על ידי חוקרת אלימות במשפחה על אלימות מילולית ופיזית כנגד אשתו.

במסגרת חקירתו טען שהתווכח עם אשתו אך מעולם לא תקף את בת זוגו וכי זו מעלילה עליו שקרים ואינה בוחלת מלהשתמש בכל הדרכים המשפטיים העומדים לרשותה, לרבות הגשת תלונה במשטרה, כל זאת בכדי להכניעו ולהציגו באופן שלילי.

ביום למחרת הובא החשוד בפני בית משפט השלום בקריות ולאחר דיון שהתקיים בעניינו הציג נציג המשטרה בקשה לעצור את החשוד לצורכי חקירה וצירף מסמכים חסויים לעיונו של בית המשפט.

במסגרת דיון מעצר שהתקיים הציג נציג המשטרה דבריה של המתלוננת ומנגד נשאל שאלות ע"י עורכת דין פלילי יפעת כהן בכדי להבין מידת חומרת התיק, התנהלות המתלוננת וכיוצא.

מעצר החשוד בתיק אלימות במשפחה זה הוארך בבית משפט השלום בקריות.

בהחלטת בית המשפט נקבע שעל המשטרה לבצע פעולת חקירה של עימות, פעולה חקירה דחופה בין החשוד למתלוננת ובטרם יובא החשוד להארכת מעצר נוספת בעניינו ובשל אופי התלונה שהיא אלימות במשפחה.

עוד באותו הערב, במסגרת עימות שבוצע על ידי המשטרה, בחרה חוקרת אלימות במשפחה, להעדיף את גרסתו של החשוד וזה שוחרר לביתו מספר שעות לאחר מכן.

יצויין כי במסגרת החלטת בית משפט ביקשה עורכת דין פלילי לציין בפרוטוקול הדיון את האפשרות לפיה קצין משטרה יהא רשאי לשחרר את החשוד בטרם יובא להארכה נוספת בבית משפט וזאת בכדי שלא להפר את החלטת בית משפט שקבעה לו מעצר ימים.

החשוד שוחרר לבית הוריו עוד באות ערב על ידי קצין משטרה ולאחר התנהלותה של עורכת דין פלילי יפעת כהן, מול יחידת החקירות הוחלט שלא להעמיד לדין את החשוד ולסגור את התיק כנגדו בהיעדר ראיות מספיקות.

להלן מוצג העתק מסגירת תיק האלימות במשפחה כנגד החשוד.

מקרה דחוף? נחקרתם? נעצרתם? חשודים בעבירה פלילית?אנו משרד עורך דין פלילי בקריות ובחיפה שיילחם עבורכם. צרו קשר מיידי וקבלו ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות. ליווי החל מהרגע הראשון ועד לזיכוי המיוחל.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)