ייעוץ משפטי עם עו"ד פלילי לפני חקירה במשטרה

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

ייעוץ משפטי עם עו"ד פלילי לפני חקירה במשטרה חשוב מאוד אם זומנתם או נעצרתם לצורך חקירה. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מידע מורחב אודות חשיבותו של הייעוץ המשפטי המוענק לכם על ידי עורך דין פלילי לקראת הליכי חקירה משטרתית.

ייעוץ משפטי לפני הליכי חקירה - מדוע הוא חשוב והכרחי ?חקירה במשטרה מתנהלת כנגד חשודים ו/או מעורבים בביצוע עבירות פליליות מכל סוג שהוא, וזו עלולה להיות בעלת השפעה רבה על אופיו של ההליך הפלילי העתיד להתפתח כנגד הנחקר, ובמקרים מסוימים, ממצאי החקירה יכולים להוביל להגשת כתב אישום חמור ואף להרשעת הנאשם.

כפועל יוצא מכך, במידה וגם אתם זומנתם או נעצרתם לצורכי קיומה של חקירה במשטרה, אנו ממליצים לכם לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין פלילי העוסק ומתמחה במתן שירותי ייעוץ והכנה לקראת חקירה.

קבלת ייעוץ משפטי על ידי עורך דין פלילי לקראת הליכי חקירה- מדוע זה חשוב והכרחי?

חקירה פלילית המתנהלת על ידי היחידה החוקרת במשטרת ישראל, חייבת להתבצע בהתאם לתקנות המופיעות בחוק סדר הדין הפלילי- חקירת חשודים (התשס"ב 2002). חוק זה מסדיר בתוכו בין היתר גם את כל הזכויות העומדות לרשותכם לאורך הליכי החקירה.

ייעוץ משפטי מוקדם עם עורך דין פלילי המתמחה במתן שירותי ייעוץ והכנה לקראת חקירה משטרתית, תאפשר לכם לקבל הסבר מקצועי על הזכויות העומדות לרשותכם בחוק ועל אופן השימוש בכל אחת מהן לאורך שלבי החקירה.

חקירה במשטרה לאחר שקיבלתם ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי, תאפשר לכם להגיע מוכנים וערוכים לכל תרחיש מניפולטיבי העלול להיות מופעל נגדכם על ידי צוותי החקירה, וכפועל יוצא מכך, היא תאפשר לכם להימנע מכל אותן "מלכודות מניפולטיביות" המיושמות על ידי צוותי החקירה לצורך הפללתכם.

אזרחים מן השורה הניצבים בפעם הראשונה בפני חקירה משטרתית בגין חשד ו/או מעורבות בביצוע עבירה פלילית, אינם מודעים כלל לתרחישים השונים העלולים להתפתח במהלך החקירה, ובנוסף, אינם מודעים למכלול הטקטיקות בהן צוותי החקירה יעשו שימוש לצורך הפללתם (גם במקרים והינם חפים מכל חשד).

מימוש זכות ההיוועצות של חשוד בחקירה במשטרה עם עורך דין פלילי בטרם נחקר הינה קריטית להמשך ההליך כנגדו.

חשוב לדעת: הזכות להיוועצות עם עורך דין פלילי בקריות  לקראת הליכי חקירה ו/או בכל רגע נתון במהלך החקירה, הינה זכות יסוד העומדת לרשות כל אחד ואחת מכם בהתאם לחוק סדר הדין הפלילי- חקירת חשודים. זכות יסוד נוספת העומדת לרשותכם לאורך שלבי החקירה הינה זכות השתיקה, ואנו ממליצים לכם לעשות בה שימוש במידה ואתם מוצאים עצמכם בחדר החקירות לפני שניתנה לכם הזכות להיוועץ עם עורך דין פלילי.

אנחנו במשרד עורכי הדין – יפעת כהן, עוסקים ומתמחים במתן שירותים משפטיים מורחבים לאורך כל ההליך הפלילי, לרבות, מתן שירותי ייעוץ וליווי הליכי חקירה. ככל שתקדימו את פנייתכם אלינו, כך אנו נוכל לסייע לכם לשמור על מלוא הזכויות העומדות לרשותכם לאורך שלבי החקירה ואף לפעול לקידום מהלכים משפטיים אשר יובילו בסופו של דבר לביטול ההליך הפלילי המתנהל כנגדכם.

חשוב מאוד: ככל שתקדימו את פנייתכם עבור התייעצות עם עורך דיו פלילי, כך תוכלו להגן על מלוא הזכויות העומדות לרשותכם לאורך שלבי ההליך הפלילי.

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

עורכת דין פלילי - יפעת כהן

בעלים ומנהלת במשרד עורכי הדין יפעת כהן.

מוזמנים לשתף את המידע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

פרטי התקשרות

פירמת עורכי דין פלילית - יפעת כהן

סניף חיפה: אח״י אילת 15
סניף תל אביב: בניין ב.ס.ר 3,  קומה 23

בואו נדבר

1
היי. איך אוכל לעזור לכם? (מענה אנושי)